Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت سیزدهم در آستانه یکسالگی قرار دارد و این روزها عملکردش در حوزه های مختلف محل نقد و تحلیل است.

احمد بخشایش اردستانی درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: آنها از این موضوع هم راضی هستند و هم راضی نیستند. راضی هستند چون کلیه نهادهای انتخابی یکدست شدند اما در عین حال از وضعیت اقتصادی راضی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته اصولگرایان امیدوارند که این یکدستی به بدنه دولت نیز سرایت کند تا وقتی دولت تصمیمی می گیرد کل بدنه دستگاه اجرایی برای تحقق آن تصمیم هماهنگ با هم تلاش کنند تا نتیجه مدنظر حاصل شود چون هم اکنون احساس می شود در بخشی از بدنه دولت از میان دست به پایین قدری ناهمگنی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

فعال سیاسی اصولگرا : رئیسی نمره قبولی می‌گیرد / برخی انتصابات او ، افراد ناکارآمد هستند

فعال سیاسی اصولگرا : مردم ، اصولگرایان را بابت شعارهای محقق نشده رئیسی سرزنش می کنند

این استاد دانشگاه با بیان اینکه معیشت مردم در سختی قرار دارد، اظهار کرد: وقتی دولت ریل عوض می کند، یک تا دو سال طول می کشد آثارش مشخص شود ولی حداقل انتظار آن است قیمت ها ثبات پیدا کند تا مردم مباحث زندگی شان قابل پیش بینی باشد، یعنی این طور نباشد که قیمت کالا و خدمات از امروز تا فردا تغییر کند.

وی ادامه داد: پیش بینی ناپذیری وضعیت زندگی برای مردم باعث می شود که مباحث اقتصادی بر مباحث اجتماعی و سیاسی جامعه تأثیر بگذارد. البته در تمام دنیا این روزها تورم و گرانی وجود دارد. بعد از کرونا و آغاز جنگ روسیه و اوکراین، گرانی در تمام دنیا قابل لمس است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: در مجموع فعلا در اینکه ثابت و نظمی در امور اجرایی وجود دارد عملکرد دولت مثبت ارزیابی می شود اما دولت به لحاظ اقتصادی کارنامه موفقی ارائه نداده است.

217

کد خبر 1652670

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصولگرایان سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است

گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «پائولو رانگل» وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است