Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:40:50 GMT

فیوری: جاشوای احمق را ناک‌اوت می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۵۴۳۵

فیوری: جاشوای احمق را ناک‌اوت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فیوری بار دیگر مشتاق حضور در یک مبارزه جذاب و تماشایی است. این در حالی است که او پیش از این در ماه آوریل و پس از غلبه بر دیلیان وایت گفته بود که در فکر خداحافظی است. 
او در روزهای اخیر بارها آنتونی جاشوا، قهرمان سابق بوکس، را به رقابت طلبیده، مبارزی که به دنبال پس گرفتن کمربندهای قهرمانی‌اش برابر اولکساندر اوسیک اوکراینی در تاریخ 20 آگوست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فیوری در این باره گفت:« آنتونی جاشوا یک احمق است و من او را ناک اوت خواهم کرد. اگر او برابر اوسیک به پیروزی برسد، باید به صورت رایگان در انگلیس برای هواداران بازی کند. او نباید برای میلیون‌ها یورو در کشوری خارجی بازی کند، بلکه باید همین جا در انگلیس مبارزه کند.»
فیوری حتی درخواست کرد که این مبارزه به صورت رایگان از تلویزیون پخش شود و بلیت رایگان در اختیار مردم داده شود تا از تماشاگران انگلیسی تقدیر شود، اتفاقی که در دیدار او برابر وایت نیز رخ داد. 
او با اشاره به این موضوع اظهار داشت:« این اتفاق برای 30 میلیون نفر رایگان خواهد بود. این بازی برای پول نیست. بیاید این مبارزه را برای هواداران انگلیسی برگزار کنیم. اجازه دهد بینیم که قهرمان واقعی مردم کیست. من می‌دانم که این فرد من هستم، به همین دلیل دوست دارم این کار را به صورت رایگان در انگلیس انجام دهم. او خواهان برگزاری این رقابت نیست، می‌خواهد به خارج از کشور برود و تاجر است. پول و کار برای من هیچ اهمیتی ندارد.»
فیوری تنها در صورتی خواهان برگزاری این مبارزه است که جاشوا برابر رقیب اوکراینی به پیروزی رسیده و کمربندش را پس بگیرد اما بسیاری در دنیای بوکس به توانایی او برای پیروزی در این بازی اعتقاد ندارند. 
این مبارز سرشناس در ادامه اضافه کرد:« من می‌توانم جاشوا را خیلی راحت تمرین دهم تا برابر اوسیک به پیروزی برسد اما او کمک من را نمی‌خواهد. من می‌توانم او را به پیروزی برسانم اما او مشخصا علاقه‌ای به پیروزی ندارد.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تایسون فیوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور

تیم فوتبال استقلال فردا در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که در رویارویی‌های اخیر دست بالاتر را داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و استقلال تاکنون ۳۱ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۳ برد برای استقلال و ۱۰ برد برای تراکتور به دست آمده است، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل‌های دو تیم دیدارهای پر گل زیاد داشته است به طوری که در ۳۱ رویارویی، ۸۲ گل به ثمر رسیده است که سهم استقلال ۴۷ گل و تراکتور ۳۵ گل بوده است.

گفتنی است در هفت رویارویی اخیر بین استقلال و تراکتور، آبی پوشان تهرانی در شش دیدار پیروز بودهاند و تراکتور تنها یک بار برده است که مربوط به نیم فصل اول فصل گذشته در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز بوده است.

جدال‌های دو تیم استقلال و تراکتور گاهی اوقات با نتایج و پیروزی‌های سنگینی همراه بوده است که شاخص‌ترین و نزدیک‌ترین آن پیروزی هفت بر یک فصل گذشته استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی است. بردی که در آخرین هفته لیگ گذشته به دست آمد و همه آمار و ارقام رویارویی‌های دو تیم را زیر و رو کرد.

آمار و ارقام رویارویی‌های استقلال و تراکتور

کد خبر 749309

دیگر خبرها

  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره