Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تعطیلی دو ساله، هیئت رهروان شهدا به عنوان متولی کاروان اربعین دانشگاه صنعتی امیرکبیر از همه‌ی مشتاقان زیارت دعوت به پیش ثبت‌نام می‌نماید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با عنایت به نزدیکی ایام زیارتی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و پیش‌بینی اربعین پر شور با توجه به تعطیلی دو ساله، هیئت رهروان شهدا به عنوان متولی کاروان اربعین دانشگاه صنعتی امیرکبیر از همه‌ی مشتاقان زیارت دعوت به پیش ثبت نام می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشتاقان به این شرکت در کاروان راه بهشت می‌توانند از طریق آدرس https://heiat.aut.ac.ir اقدام به پیش ثبت نام کنند.

تاریخ پیش ثبت نام اولیه از روز پنج‌شنبه ۲۳ تیر ماه لغایت پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

نهایی کردن پیش ثبت نام در سایت هیئت رهروان شهدا به معنای ثبت نام قطعی نخواهد بود و در صورت پر شدن کاروان، داوطلبین بر اساس اولویت‌های تعیین شده و یا تقدم نام نویسی، ثبت نهایی خواهند شد.

تمامی افرادی که مشتاق حضور در کاروان راه بهشت هستند، می‌بایست تا پایان تیر ماه در سامانه‌ی سماح ثبت نام کنند. عدم ثبت نام در سامانه‌ی سماح به معنای عدم پیش ثبت نام در کاروان است.

داوطلبین گرامی حتما به تاریخ گذرنامه‌ی خود توجه داشته باشند. حداقل اعتبار لازم برای سفر زیارتی اربعین ۶ ماه از موعد اعزام می‌باشد.

افراد مشمول خدمت سربازی که سنوات گذشته به زیارت عتبات مشرف شده‌اند از ثبت بازگشت خود به کشور در سامانه‌ی نظام وظیفه، اطمینان حاصل کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، تمامی داوطلبین می‌بایست دو دوز واکسن تزریق کرده باشند. ضمنا افرادی که از دوز دوم آن‌ها بیش از ۶ ماه گذشته باید دوز یادآور تزریق کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اربعین دانشگاه امیر کبیر پیاده روی اربعین پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود