Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از نام نویسی بیش از ۵۰ هزار نفر برای دریافت زمین و مسکن بر اساس قانون جوانی جمعیت خبر داد. اصلانی گفت: پس از تصویب آئین نامه، واگذاری زمین و مسکن آغاز می‌شود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

دانلود صوت

وزارت راه و شهرسازی با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوارها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، بدین شرح مقرر کرده تا متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir با انتخاب گزینه "متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) " در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌شود.

مراحل ثبت‌نام در "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" شامل موارد زیر است:

۱.و رود به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ و انتخاب گزینه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن

۲. مطالعه کامل شرایط و ضوابط، در انتها انتخاب گزینه "متن بالا را مطالعه کرده و می‌پذیرم

۳. وارد کردن کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی و انتخاب گزینه "مرحله بعد"

۴. وارد کردن اطلاعات شخصی و انتخاب گزینه " متقاضیان دارای سه فرزند (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) " ذیل اطلاعات سرپرستی

۵. تکمیل سایر مراحل ثبت‌نام

طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت مکلف است یک قطعه زمین به متراژ حداکثر ۲۰۰ متر یا یک واحد مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر واگذار کند. به دنبال آن اعلام شد که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر باید بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد.

کد خبر 589250

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح اقدام مسکن ملی قیمت مسکن ملی مسکن ملی طرح مسکن ملی ثبت نام مسکن ملی تسهیلات مسکن ملی آغاز مجدد ثبت نام مسکن ملی تحویل مسکن ملی طرح مسكن ملي در اصفهان اقساط مسکن ملی افتتاح مسکن ملی پیگیری ثبت نام مسکن ملی آخرین مهلت ثبت نام مسکن ملی آغاز ثبت نام مسکن ملی پرداخت وجه مسکن ملی تمدید مهلت واریز وجه مسکن ملی ثبت نام مجدد در مسکن ملی ثبت نام مسکن ملی اصفهان طرح جوانی جمعیت چیست طرح مسکن جوانی جمعیت سامانه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام جوانی جمعیت نهضت ملی مسکن ثبت نام مجرد ها در طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان ثبت نام نهضت ملی مسکن وام نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۵ سال در نهضت ملی مسکن نتایج پالایش های ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن سامانه نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن استان اصفهان ثبت نام بانوان در نهضت ملی مسکن ماده 20 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمین طرح جوانی جمعیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتخاب گزینه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن

سجاد امینی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم واگذاری ۱۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان در فرمانداری قصرشیرین، گفت : به منظور ساخت مسکن ملی به متقاضیان تایید شده، ۸۰۰ هکتار زمین سال گذشته آماده سازی شد و واگذاری زمین برای ساخت به ۳۵ هزار خانوار آغاز شده و از این حیث کرمانشاه در بین استان‌های کشور رتبه نهم را دارد.

وی با بیان اینکه از تعداد چهار میلیون ساخت مسکن توسط دولت سیزدهم، سهمیه استان کرمانشاه یک چهارم معادل ۱۱۹ هزار و ۸۵۰ نفر بوده است، اظهار کرد: همچنین در زمینه واگذاری مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت استان کرمانشاه در رتبه چهارم قرار دارد.

فرماندار قصرشیرین در این جلسه گفت: از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی مسکن در طرح ملی نهضت مسکن این شهرستان ۶۵۳ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به همه آنها زمین و تسهیلات مالی برای احداث خانه واگذار می‌شود.

محمد نجفی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان درخواست ۲ هزار و ۳۱۰ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم رد و ۴۶۰ نفر نیز انصراف دادند که به همین منظور نقشه تفکیکی ۳۶ هکتار مورد نظر توسط مشاور بنیاد مسکن تهیه شده و روند تسطیح و واگذاری زمین برای ساخت خانه متقاضیان قصرشیرین در دست اقدام است.

وی گفت: ۵۲ نفر در طرح جوانی جمعیت این شهرستان ثبت نام کردند که امروز ۱۱ مورد زمین به متقاضیان واگذار شد و سند تک برگ ۱۵ نفر از این متقاضیان در دست اقدام است که به زودی تحویل آنها می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد