Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: مس سونگون وزقان باشگاهی حرفه‌ای و تیم فوتسال این باشگاه شخصیت بزرگی دارد و امیدوارم بتوانم در راستای سیاست‌های این باشگاه بتوانم تیم فوتسال مس به قهرمانی لیگ برتر برسانم.

وی گفت: مسابقات امسال به صورت لیگ و امتیازی بوده و مرحله پلی‌آف وجود ندارد و تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: درب باشگاه برای حضور استعدادهای بومی همیشه باز است حتی یک روز قبل مسابقه هم بازیکن را بررسی می کنیم.

در هفته اول  بازی سختی در کلاردشت داشتیم که هم بازیکن مصدوم و هم محروم دادیم که عزتی به دلیل کارت قرمز در بازی فردا نداریم و در طاهری را هم که از لیگ عراق آورده بودیم، رباط پاره کرد.

وی در مورد برنامه مسابقات گفت: 5 روز فاصله مسابقات ما را اذیت نمی‌کند و می‌توانیم برای فشردگی مسابقات برنامه‌ریزی کنیم، اما نامنظمی مسابقات کار را سخت می‌کند. اینکه یک هفته فاصله مسابقه 5 روز است و بازی دیگر 8 روز و این در روند آماده‌سازی مسابقات خلل ایجاد می کند.

تقی پور گفت: امسال چند تیمی تدارک خوبی برای قهرمانی دیدند و علاوه بر این تیم ها، گیتی‌پسند حریف اصلی ما برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال است.

انتهای پیام/60017

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تقی پور تبریز مس سونگون ورزقان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد