Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران از ضرورت پیگیری افزایش حقوق کارکنان شهرداری تهران که بار مالی برای دولت ندارد، توسط شهردار تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته به همراه دو نفر از همکاران یعنی خانم سلیمانی و شمس احسان در یکی از مراسم‌های مردمی در منطقه ۱۹ حضور داشتیم و در پایان مراسم مراجعاتی از سوی شهروندان داشتیم، گفت: گلایه مردم و معتمدین آنجا و دوست‌داران حوزه مدیریت شهری این بود که در ۱۰ ماه گذشته ۲ شهردار منطقه تغییر پیدا کرده که بی‌سابقه است و تا به حال اینگونه نبوده که در ادوار مختلف شهری ظرف ۱۰ ماه ۲ شهردار منطقه تغییر کند و این گلایه شان درست و وارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه  بعد از تغییر آقای توکلی، مدتی برای منطقه سرپرست گذاشتند و بعد از آن آقای هدایت سرکار آمدند که اقدامات‌شان، خیلی خوب بود اما ایشان دو هفته پیش همزمان که شهردار منطقه ۱۹ بود سرپرست سازمان نوسازی شد، تصریح کرد: منطقه ۱۹ به اندازه کافی مشکل دارد و در شهرداری تهران نیروی زیادی داریم و تقاضای مردم منطقه این است که نیروی غیر بومی شهردار منطقه نشود. منطقه ۱۹ شش تا هفت ناحیه دارد و از مناطقی است که بیشترین ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد.  همه این موارد سبب نارضایتی مردم منطقه نسبت به مدیریت شهری شده است.


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر جدی من به شهردار تهران این است که حتما در اولین فرصت شهردار منطقه‌ای که قابل جابه‌جایی و تغییر نباشد کارش را شروع کند، گفت: وقتی شهرداری می‌آید مدیران و روش اجرایی‌اش را تغییر می‌کند که بر روی مردم منطقه و پرسنل اثر می‌گذارد. من به عنوان مسئول کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر مورد عتاب و حمله مردم قرار می گیرم و پیام‌های زیادی برای من می‌آید و  مردم ما ناراحت و ناراضی‌اند و وقتی مسئولی را ببینند به او حمله می‌کنند. در گزارش محله‌گردی‌ها بعضی حرف‌ها را سانسور می‌کنم و موضوعاتی که قابل بیان است را می‌گویم.


وی  همچنین در ادامه با اشاره به اضافه نشدن حقوق کارمندان رسمی شهرداری تهران گفت: بارها گفته شده قرار است حقوق کارکنان رسمی زیاد شود و تصور همه این بود که در احکام فروردین سال ۱۴۰۱ ، ۱۰درصد به دریافتی کارکنان دولت اضافه می‌شود، اما این اتفاق نیفتاده است. برای این افزایش ۱۰ درصد طوری عمل شده که از بین۱۲ هزار کارمند رسمی شهرداری تهران۲۰۰۰ نفرشان یک ریال افزایش نداشته‌اند چون قانونی داریم که سالانه ۲۰درصد از کارکنان می‌توانند از ضریب افزایشی عملکرد استفاده کنند و اگر کسی در آن سال در این ۲۰درصد قرار نگیرد، ریالی به حقوقش اضافه نمی‌شود و  بخشی که حقوقشان اضافه شده نهایتا از ۴۰۰۰ تومان تا ۵۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش حقوق در فروردین‌ماه داشتند و ما به عنوان شورا کاری که می‌توانستیم بکنیم این بود که حرف کارکنان شهرداری را به ریاست جمهوری و ریاست سازمان امور اداری و استخدامی برسانیم و آقای زاکانی گفتند در دولت پیگیری می‌کنند.

امانی از شهردار تهران درخواست کرد که در اولین جلسه هیئت دولت، مشکل حقوق کارکنان رسمی شهرداری را مطرح کنند و به جد از دولت بخواهند؛ چرا که برای دولت بار مالی ندارد و شهرداری گفته خود بار مالی آن را تامین می‌کند. اگر مجلس گفته افزایشی نداشته باشیم منظور این بود که بار مالی به دولت تحمیل نشود و این برای دولت بار مالی ندارد و شهرداری بار مالی این مصوبات را پذیرفته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران شهرداری تهران شهردار منطقه شورای شهر بار مالی منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود