Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@02:51:10 GMT

محور فعالیت روابط عمومی‌ها جهاد تبیین باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۴۶۶

محور فعالیت روابط عمومی‌ها جهاد تبیین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی، روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه امروز در عصر ارتباطات، انبوهی از اطلاعات تولید می‌شود و افکار عمومی با این شرایط از اینکه چه نوع اطلاعاتی موثق است، دچار سردرگمی می‌شوند، اظهار داشت: در این فضا نیازمند اطلاع رسانی دقیق، موثق و شفاف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شرایطی که جنگ رسانه‌ای بر علیه نظام جمهوری اسلامی با هدف کمرنگ کردن خدمات دولت صورت می‌گیرد، مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» را مطرح کردند که بخشی از این تکلیف بر عهده روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است که خدمات نظام را برای افکار عمومی به درستی بازگو کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با عنوان این مطلب که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته و امروز این روند عزتمندانه ادامه دارد، اضافه کرد: به موازات آن نیز دشمن نیز در تلاش است تا ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد و با ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: رسالت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در این حوزه حائز اهمیت است، اگر هر خدمتی انجام شود اما اطلاع رسانی درست و به موقع صورت نگیرد، ابتر است و انتظار می‌رود با تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت در کنار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، دستگاه‌ها براساس مصوبات این شوراها، تلاش لازم را داشته باشند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه براساس قانون بودجه، برخی دستگاه‌ها هنوز برنامه‌های خود را ارائه ندادند، اظهار داشت: در این راستا می‌طلبد در اولین فرصت برنامه‌ها را ارائه تا از اعتباراتی که در این حوزه در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: در حوزه اطلاع رسانی به افکار عمومی و خدماتی که در دولت انجام می‌شود با خروجی و آنچه که دیده می‌شود، فاصله است و این نشان می‌دهد که روابط عمومی‌ها باید بیشتر پای کار بیایند و عملکرد دستگاه‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با انتخاب اعضای جدید شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در کنار شورای اطلاع رسانی دولت، فضای جدیدی ایجاد شود تا خلأ پیش آمده برطرف شود و با برنامه‌ریزی دقیق برای هفته دولت، اطلاعات صحیح در اختیار مردم قرار بگیرد.

کد خبر 5541916

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری روابط عمومی استانداری ایلام ایلام عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا غدیر خم عکس استانها مهمونی 10 کیلومتری شیراز شورای نگهبان خراسان رضوی روابط عمومی ها اطلاع رسانی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند