Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:14:52 GMT

ریگی به کادرفنی تیم نوجوانان و جوانان بوکس اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۴۷۴

ریگی به کادرفنی تیم نوجوانان و جوانان بوکس اضافه شد

مسعود ریگی عضو سابق تیم ملی بوکس کشورمان با تصمیم مهدی‌پور سرمربی تیم‌ملی به کادرفنی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس اضافه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، با تصمیم رضا مهدی‌پور سرمربی تیم بوکس نوجوانان و جوانان ایران، مسعود ریگی به کادرفنی تیم‌های پایه ایران اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ریگی عضو سابق تیم ملی بوکس ایران است که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی، قهرمانی جوانان آسیا، مدال برنز تورنمنت بین‌المللی احمد کمرت ترکیه، قهرمانی کشور در رده‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و کاپ تکنیک مسابقات کشور را در کارنامه دارد و از مربیان سازنده بوکس پایه کشور است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور