Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۷ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۷ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، مصوبات صورتجلسه گذشته بررسی شد و گزارشی از اقدامات انجام گرفته طبق دستورالعمل جلسه قبل و وضعیت اجرای مصوبات، ارائه شد. همچنین در خصوص پیشرفت طرح ها و پروژه های توسعه محله ای بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه درخصوص وضعیت درآمدی منطقه، وضعیت عملکردی نواحی، وضعیت قراردادهای سال ۱۴۰۱، عملکرد منطقه بر اساس اعتبار ابلاغی بحث و بررسی شد. سپس معاونت های فنی و عمران، امور اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک منطقه گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه دادند.

شهرداران نواحی سه گانه نیز درباره مسائل مربوط به ناحیه مربوط به خود، به بیان گزارش پرداختند.

در ادامه رضا شنگی شهردار منطقه پس از استماع گزارش ها و عملکردهای مختلف، به بحث و تبادل نظر درباره موارد ارائه شده پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین شنگی به نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران که از ۱۲ الی ۱۷ تیرماه برگزار شده بود، اشاره کرد و آن را یکی از دستاوردهای این دوره شهرداری دانست و گفت: این نمایشگاه ظرفیت خوبی برای شهرداری تهران بود و بازخورد بسیار خوبی داشت که می توان از آن، الگو گرفت.

همچنین شهردار منطقه در این جلسه به مسئله ساختمان های ناایمن منطقه پرداخت و دستورات لازم در خصوص پیگیری و رفع موارد ناایمن را به کمیته ساختمان های ناایمن صادر کرد.

در ادامه شنگی به برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی منطقه، علاوه بر جشن ها و نورافشانی های مختلف در سطح منطقه، بیش از یک صد هزار پرس غذا توسط گروه های مردمی طبخ شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایمن سازی ساختمان منطقه ۱۷ تهران شهردار منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند

آفتاب‌‌نیوز :

«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما به دنبال یک صلح مبتنی بر راه حل دو کشور هستیم و اسرائیل باید پایبندی خود به صلح عادلانه و جامع را اعلام کند.

به گزارش الجزیره، وی افزود: جامعه بین‌الملل اتفاق نظر دارد که تنها راه تضمین امنیت و صلح راه حل دو کشور است.

وزیرخارجه اردن تاکید کرد: فاجعه انسانی در غزه عمیق‌تر می‌شود و کودکان غزه در حال جان دادن از گرسنگی هستند. نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به سمت نابودی بکشاند.

وی افزود: تعداد شهرک‌های صهیونیستی اکنون به ۷۰۰۰ شهرک رسیده و شهرک‌سازی راه حل دو کشور را از بین می‌برد. نتانیاهو صلح را به تعطیلی کشانده و اوضاع را به سمت جنگ منطقه‌ای پیش می‌برد.

ایمن الصفدی تاکید کرد: نتانیاهو اکنون شکست خورده و اسرائیل به دولتی منحوس تبدیل شده است. کاملاً مشخص است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

وی تاکید کرد: حماس آغازگر جنگ و نزاع نبوده و این را نمی‌توان انکار کرد. اسرائیل شرایط لازم را برای تشکیلات خودگردان جهت انجام وظایف خود فراهم نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری