Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور روز سه شنبه در نشست با اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در فرمانداری شهرستان جویبار افزود: شهر جویبار باوجود برخورداری از قهرمانان ملی و ورود گردشگران به منطقه، فاقد یک هتل است که بزودی با همراهی یکی از بانک‌های کشور این چالش برطرف خواهد شد و ساخت یک هتل پنج ستاره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که جانمایی ساخت این هتل در شهرستان جویبار انجام شده است، گفت: جویبار نیازمند تحول بوده و مشکلات زیرساختی برای توسعه اقتصادی در منطقه بسیار جدی است.
استاندار مازندران  اظهار داشت : سالانه میلیون ها نفر به عشق کشتی و دیدن قهرمانان این خطه به شهرستان جویبار سفر می کنند و باید از این ظرفیت برای توسعه گردشگری سلامت و ورزشی نهایت بهره را ببریم.
حسینی پور با انتقاد از مشکلات مدیریت شهری جویبار، تصریح کرد: ۶ ماه پیش برای معارفه فرماندار جدید به این شهرستان آمدم و از مشکلات حوزه شهری منطقه گلایه کردم اما متاسفانه این رویه همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر جویبار اگر احساس می کنند که شهردار صلاحیت کار ندارد وی را برکنار کنند و اگر این کار را نکنند خودمان دست به کار می شویم و باید هرچه سریع تر برای توسعه منطقه شهری اقدامات اساسی در جویبار صورت گیرد.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: رصد و بررسی میدانی مشکلات شهرستان جویبار باجدیت در دستور کار است و تمام قد برای رفع گرفتاری های مردم این دیار تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: دولت مردمی آیت الله رئیسی به دنبال رفع مشکلات است و گرفتاری های آحاد مردم را بر نمی تابد و مسئولان با تلاش واقعی برای توسعه جویبار و دیگر شهرستان مازندران تلاش خواهد کرد.
استاندار مازندران گفت: جویبار شهرستان با اصالت کشور است و قهرمانان این دیار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین جهانی و المپیک به اهتزاز درآوردند و آوازه این شهرستان بین المللی است.
حسینی پور افزود: باید به دلیل افتخار آفرینی های کشتی گیران جویبار همواره برای توسعه ورزش در این منطقه تلاش کنیم و باید مسئولان تمام قد برای گره گشایی از مشکلات این دیار گام بردارند.
به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز سه شنبه به شهرستان جویبار سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.
حسینی‌پور را در این سفر معاونان وی و مدیران کل استانداری هم همراهی می‌کنند. بازدید از چند طرح نیمه تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت وگو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
شهرستان جویبار براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۷ هزار و ۵۷۶ نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها جویبار سید محمود حسینی پور نوری مازندران هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جویبار مازندران جویبار مازندران هتل استاندار مازندران شهرستان جویبار برای توسعه حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری