Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام روز سه شنبه از برگزاری سومین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خبر داد و گفت: در این انتخابات که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و مجموعه اعضاء برگزار شد.

محمد صحرایی بیان کرد: افراد زیر به ترتیب با کسب بیشترین آراء از مجمع عمومی به عنوان اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- مریم چراغیان ۳۹ رای مدیر روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی

۲- علی‌عباس شیخ‌محمدی ۳۰ رای مدیر روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی

۳- مهدی مظفری ۳۰ رای مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

۴- مسعود احمدیان ۲۹ رای مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان

۵- محمد محمدیان شمالی ۲۵ رای مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان

۶- علی‌محمد عزیزی ۲۴ رأی مدیر روابط عمومی سیمان ایلام

۷- علی‌نظر جوهری ۲۳ رای مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس

وی در ادامه بیان کرد: همچنین «رضا نجفی با ۲۲ رای» و «علی‌رضا معراجی با ۱۹ رای» مسئولان روابط عمومی انتقال خون استان و پتروشیمی ایلام به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 5541930

منبع: مهر

کلیدواژه: روابط عمومی ایلام استانداری ایلام عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا غدیر خم عکس استانها مهمونی 10 کیلومتری شیراز شورای نگهبان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی