Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای جنوب سیستان‌و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور شاهد جوی آرام و پایدار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه فردا علاوه بر جنوب سیستان‌و بلوچستان در شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده را انتظار داریم، ادامه داد: فردا در گیلان و مازندران بارش خفیف و پراکنده باران به همراه کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از بعدازظهر فردا تا روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شمال آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با روند کاهش نسبی دما مواجه هستیم.

نقشینه با بیان اینکه دریای خزر در این مدت مواج و متلاطم است، افزود: در سه روز آینده در شهرهای مرزی غرب و جنوب غرب کشور آسمان غبار آلود است و انتظار کاهش کیفیت هوا را داریم.

وی توضیح داد: روز جمعه در شرق مازندران و گلستان و همچنین در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار رخ می‌دهد و برای روز شنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر هم در بخش‌هایی از ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد گبار هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف دارد و بیشنیه دمای امروز آن ۳۹ درجه بالای صفر و فردا به ۳۸ درجه بالای صفر و روز جمعه به ۴۰ درجه می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر وضعیت جوی آب و هوا آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر آخرین وضعیت روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، راضیه پیله وران برای فردا هفتم اردیبهشت جوی آرام و پایدار را در استان پیش بینی کرد و گفت: در این مدت دما‌های بیشینه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در روز‌های شنبه و یک شنبه نیز با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار در استان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب علاوه بر افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد تا بازه نسبتا قابل ملاحظه در برخی مناطق، بارش‌های خفیف و پراکنده قابل پیش بینی است.

به گفته کارشناس هواشناسی استان در این مدت دما‌های کمینه و بیشینه تغییر محسوسی نخواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی به‌نسبت پایدار در یزد
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد