Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۶ درباره برنامه‌های دهه ولایت گفت: «این ویژه‌برنامه‌ها با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از اهمیت خاصی در میان شهروندان برخوردار است در محله‌ها نه‌گانه برگزار شد که از جمله این برنامه‌ها دیدار با خانواده شهدای سادات، تقدیر از کارمندان سید شاغل در شهرداری، آذین‌بندی معابر، میادین، خیابان‌های منطقه و فضاسازی حجمی مرتبط با عید سعید غدیر خم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بود که در تمامی محله‌ها اجرا شد.»

 «سید مرتضی روحانی» ادامه داد:«دهه ولایت برای شهروندان جایگاه خاصی دارد، از جمله ویژه‌برنامه‌های اجرا شده در این ایام می‌توان به اهتزاز پرچم پایه کوتاه و پایه بلند به مناسبت عید غدیر خم، نصب المان نوری، روشنایی قاصدک نوری واقع در میدان بهمن، روشنایی پل عابرپیاده خیابان بعثت از میدان بهمن، نورپردازی پل فرهنگسرای بهمن در بزرگراه تندگویان و بنای کبوترخانه در سه‌راه علی‌آباد جنوبی، نورپردازی و آذین‌بندی میادین و محورهای اصلی از جمله میادین بهمن، بهشت، بازار دوم و خیابان‌های شهید وفایی، شهید رجایی، بعثت و... تهیه و نصب ریسه‌های پارچه‌ای و... اشاره کرد.»

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر شهروندان از جشن عید بزرگ غدیر گفت:«در جلسه مهمی که در حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) با حضور رئیس حوزه و امامان جماعت مساجد برگزار شد، درخصوص اجرای ویژه‌برنامه‌های این ایام با محوریت مساجد و برپایی سخنرانی‌ها حول محور رفع معضلات محله‌ها و... برپایی کاروان شادی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تبلیغات محیطی، ایستگاه‌های صلواتی، توزیع غذای نذری در محله‌های کم‌برخوردار و ایتام و... برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.»

شهردار منطقه ۱۶ با تأکید به بهره‌مندی از ظرفیت مساجد خاطرنشان کرد: «هدف ما این بود که در مساجد بستری فراهم شود تا جوانان با حضور پرشور در این اماکن، با ارتباط صمیمی و توأم با احترام به امامان مساجد به شناخت امام بپردازند،  تلاش گسترده تری برای شناساندن فرهنگ غدیر صورت گیرد و تعامل و هم‌افزایی بین مدیریت شهری و مساجد و حوزه علمیه ایجاد شود، زیرا اینگونه تعاملات به مشارکت و حضور مردم، رشد و تعالی نوجوانان و جوانان، تقویت هویت منطقه‌ای و محلی، تقویت حس اعتماد و همکاری میان اهالی و اصلاح سبک زندگی شهروندان، تقویت مدیران در مدیریت شهری و... منجر می‌شود.»

کد خبر 691509 برچسب‌ها محله همشهری آنلاین حج - عید قربان شهرداری عید غدیر شهردار منطقه ۱۶ تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله همشهری آنلاین حج عید قربان شهرداری عید غدیر شهردار منطقه ۱۶ تهران دهه ولایت برنامه ها منطقه ۱۶ محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود