Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، لیبروی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که تمام تیم‌ها پرقدرت در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ظاهر می‌شوند تا روی سکو بروند، گفت: تیم ایران هم با تمام قدرت در مسابقات حاضر خواهد شد.

محمدرضا حضرت‌پور درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله فینال لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز در لهستان تمرینات خود را دنبال کردیم و سپس راهی ایتالیا شدیم. شرایط تیمی ایران خیلی خوب است.

وی ادامه داد: در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادیم. امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست داده و به مرحله بالاتر و به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌های بزرگ دنیا همیشه در بازی‌های ابتدایی تورنمنت‌های مهم چند بازیکن خود را در ترکیب قرار نمی‌دهند؛ اما در مرحله نهایی تمام تیم‌ها پرقدرت حضور پیدا می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کرده و روی سکو بروند.

وی تصریح کرد: به نظرم تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌مان را شکست دهیم.

حضرت‌پور افزود: جو تیمی ایران بسیار خوب است، چون اختلاف سنی کمی داریم. بازیکنان راحت‌تر باهم هماهنگ می‌شوند. این موضوع را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم. ثابت کردیم که می‌توانیم جزو بهترین تیم‌های دنیا باشیم. همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدوارم بازی با لهستان را به بهترین شکل تمام کنیم.

دیدار ایران و لهستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲، روز پنجشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در شهر بولونیای ایتالیا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم