Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، پاسور تیم ملی والیبال گفت: مطمئن باشید با تمام وجود مقابل لهستان بازی خواهیم کرد. از مردم  کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند.

محمدطاهر وادی در خصوص تقابل تیم ملی والیبال با تیم قدرتمند لهستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها و کری خوانی بازیکنان لهستانی اظهار داشت: ما در لهستان یک هفته تمرین خیلی خوب داشتیم و از لحاظ بدنی خیلی آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه‌ها و کری خوانی بازیکنان لهستان هم بیشتر به تیم ما کمک می‌کند.

وی افزود: بازیکنان ایران نشان دادند وقتی بازیکنان حریف از خودشان تعریف می‌کنند و می‌گویند که دوست داشتیم در یک‌چهارم نهایی با تیم ایران روبرو شویم عملکردشان بهتر می‌شود.

پاسور تیم ملی والیبال درباره عملکردش در لیگ ملت‌ها گفت: خداراشکر همه بچه‌های تیم ملی روز به روز شرایط بهتری پیدا کردند. این موضوع نشان می‌دهد کادرفنی تیم ملی برای هر بازی برنامه خاصی دارد و ما هم تلاش می‌کنیم وظایفی که بر عهده داریم را به خوبی انجام دهیم.

وادی در مورد عملکرد درخشانش در هفته سوم لیگ ملت‌ها و جاخالی‌ها و دفاع‌های روی تورش که در فضای مجازی وایرال شد، عنوان کرد: در هفته اول لیگ ملت‌ها با انگشت آسیب‌دیده بازی کردم. خوشبختانه در هفته سوم مصدومیتم بهتر شد و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی با تقدیر از عملکرد کادرفنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: مربیان تیم ملی خیلی زحمت می‌کشند. آنها تا دیروقت بیدار هستند و تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنند. حتی گزیده فیلم‌های مسابقات را برای ما می‌فرستند و وظایف‌مان را بر اساس این فیلم‌ها به ما یادآور می‌شوند.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید با تمام وجود مقابل لهستان بازی خواهیم کرد. از مردم  کشورم می‌خواهم ما را دعا کنند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان  ۱۹ تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم ملی والیبال ایران با هفت برد برابر چین، استرالیا، آمریکا، کانادا، لهستان، اسلوونی و صربستان و کسب ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران در این رقابت‌ها پنج شکست تجربه کردند که برابر تیم‌های هلند، ژاپن، بلغارستان، برزیل و ایتالیا رقم خورد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۲۹ تیر تا دوم مرداد به میزبانی شهر بولونیا در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان می‌رود.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی والیبال لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد