Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@13:56:17 GMT

مهاجم مد نظر پرسپولیس ناگهان ناپدید شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۶۷۳۱

مهاجم مد نظر پرسپولیس ناگهان ناپدید شد!

به گزار همشهری آنلاین بیش از چهل روز از آغاز مذاکرات پرسپولیس با کاسیانو دیاز و باشگاه ویزلا می‌گذرد اما هنوز این مهاجم برزیلی به ایران نیامده و توافق بین طرفین حالت رسمی و نهایی به خود نگرفته است.

این در شرایطی است که چندی پیش باشگاه پرتغالی به رقم ۳۰۰ هزار یورو برای این انتقال راضی شده بود و به نظر می‌رسید کاسیانو به زودی راهی ایران شود اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم این است که برخلاف تمرینات نخست پیش فصل، کاسیانو این روزها در تمرین ویزلا شرکت ندارد و آخرین حضورش به دیدار دوستانه‌ تیمش بازمی‌گردد. عدم حضور او شاید به منزله قطعی بودن جدایی این بازیکن است اما باید منتظر ماند و دید در دیدار دوستانه امروز ویزلا کاسیانو حضور خواهد یافت یا خیر؟

کد خبر 691574 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد

برای اولین بار بعد از 9 سال، تیم پرسپولیس در یک بازی رسمی داخلی 4 گل دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر تیم آلومینیوم اراک 4 گل خورد که قبلا در سالهای اخیر تیمی بود که در گل خوردن امساک داشت. در مجموع مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، پرسپولیس 4 سال بود که برابر رقبای داخلی 4 گل نخورده بود.

آخرین بار در سال 1394 و در مسابقات لیگ پانزدهم حرفه ای تیم پرسپولیس برابر یکی از رقبای خود 4 گل دریافت کرد. در بازی پرسپولیس و سپاهان در دور رفت، قرمزپوشان در حالی که بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند، برابر تیم سپاهان در اصفهان با نتیجه 4-2 بازنده شدند.

از آن زمان به بعد پرسپولیس تیمی بود که کم گل می خورد و خوب از اندوخته اش دفاع می کرد اما این بار پرسپولیس 4 گل خورد و نتیجه ای عجیب ثبت کرد. نتیجه ای که قبلا برای پرسپولیس خیلی عجیب نبود و قبل از این 9 سال برابر صبای قم، استقلال اهواز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، پاس تهران، ابومسلم مشهد و.... 4 گل خورده بود. 

قبلا پرسپولیس تساوی 3-3 را چند بار تجربه کرده بود. در همین مسابقات لیگ حرفه ای ایران، پرسپولیس برابر تیمهایی مثل فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و مس کرمان به تساوی 3-3 رسیده است. اما نتیجه 4-4 نتیجه ای بود که در تاریخ بازیهای پرسپولیس هیچ گاه ثبت نشده است. استقلال، رقیب بزرگ تیم پرسپولیس یک بار تساوی 4-4 را تجربه کرده است و برابر همنام خوزستانی خود یعنی تیم استقلال خوزستان با نتیجه 4-4 متوقف شده است.

فوتبال ایران سابقه تساوی پرگلتر را هم دارد و تیمهای سایپا و فولاد خوزستان یک بار در مسابقات لیگ دهم حرفه ای به تساوی عجیب و غریب 5-5 رسیدند. در آن دوره لیگ برتر ایران پرگل ترین مسابقات تمام ادوار خود را به چشم دید و روزگار عجیبی بر فوتبال ایران با ثبت بازیهای پرگل حاکم شده بود. هرچند بعدها فوتبال ایران کم گل شد اما ثبت تساوی 4-4 پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک خاطره بازیهای پرگل آن دوران را زنده کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟