Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر میدان شاهی با قدردانی از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با توجه به حکم انتصاب، در نشستی صمیمانه با کارکنان این شرکت ضمن ارائه گزارش مختصری از مجمع گاز استان گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، استان فارس در قله است و برای خدمت‌رسانی به جامعه و به ویژه اقشار محروم و کم برخوردار باید تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مدونی را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در نقشه راه این دستگاه خدمت رسان دارای جایگاه ویژه‌ای بوده گفت: در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توجه ویژه‌ای به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داشته ایم و بر این اساس برای اولین بار در کشور تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکز مشترک نوآوری صنعت گاز فیما بین شرکت گاز استان و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس به امضا رسیده است.

میدان شاهی گفت: در روز‌های اخیر ۴ هزار و  ۴۶۶ خانوار در مناطق جنوبی فارس از نعمت گاز رسانی برخوردار شدند و با تسهیلاتی که از سوی شرکت ملی گاز فراهم می‌شود و تلاش برای گازرسانی به سایر نقاط دورافتاده استان ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس  با اشاره به معافیت و بخشودگی هزینه انشعاب و گاز بها به میزان ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مطابق تکالیف قانونی برای اقشار ویژه در سه ماهه نخست امسال گفت: مطابق مصوبات قانونی طرح‌هایی برای حمایت از قشرهای  کمتر برخوردار جامعه تدوین شده است که  ۳۳۳ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و ۶۱ مددجوی سازمان بهزیستی به ترتیب با ۷۰۱ میلیون ریال و ۱۲۷ میلیون ریال از بیشترین بخشودگی‌ها در بخش هزینه انشعاب و گاز بها در بهار امسال برخوردار شده‌اند.

او گفت: عملیات بهینه سازی مصرف انرژی، هوشمند سازی و مقاوم سازی را به عنوان راهبرد‌های اصلی شرکت گاز استان فارس در عرصه خدمت‌رسانی برشمرد.

میدانشاهی گفت: با ترمیم نقص‌هایی که در شبکه گاز رسانی و تجهیزات وجود دارد به اهداف کلان مانند مصرف بهینه انرژی، پاسداشت محیط زیست، ارتقا سلامت عمومی جامعه و پایداری جریان گاز در طول سال دست خواهیم یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه‌های موجود، توسعه شبکه‌های گازرسانی، ساخت ایستگاه‌های جدید تقلیل فشار از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای پایداری جریان و توسعه شبکه گازرسانی انجام می شود.

او گفت:  بهسازی و مقاوم سای تاسیسات گازرسانی با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ملت شریف ایران تحمیل شده دچار وقفه نشده و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به دنبال پایداری شبکه گازرسانی در سطح استان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز استان فارس شعار سال شرکت گاز استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت ماه میهمان کودکان استان فارس است.

او تصریح کرد: این تماشاخانه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرای برنامه‌های شاد و اثربخش تربیتی و دینی در مناطق کم برخوردار می‌پردازد.

خواجه‌نژادیان افزود: تماشاخانه سیار کانون به مدت ۶روز برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل نمایش، مسابقه، انیمیشن، معرفی کتاب و سرود در استان اجرا می‌کند.

او بیان کرد: این تریلی سیار با اجرای نمایش استخان ماهی جادویی به نویسندگی منوچهر اکبرلو و به کارگردانی احسان مجیدی به همراه دو بازیگر به نام‌های الهام فرج‌پور و علی یدالهی در شیراز به روی صحنه می‌رود. مجید عبدالملکی اپراتور نور و صدا و مقصود باقر لو نیز راننده این تریلی سیار است. این نمایش ماجرای دختر پادشاهی است که استخان جادویی را پیدا می‌کند و در پایان باید بین ثروت و به دست آوردن سلامتی مادرش، یکی را انتخاب کند.

خواجه‌نژادیان در پایان افزود: تریلی تئاتر سیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور رسمی در سال ۱۳۷۳ در پارک بعثت خزانه بخارایی توسط اساتید برجسته حوزه تئاتر کودک و نوجوان کار خود را شروع کرده است و تا کنون این تئاتر میدانی در کانون پرورش فکری به عنوان یکی از شیوه‌های اجرای نمایش با حضور در میادین عمومی شهر‌ها و تفرج‌گاه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال