Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد قربانی» روز سه شنبه در سفر به شهرستان خنداب در جمع بهره برداران بخش کشاورزی، شهر جاورسیان افزود: سال آینده به ازای هر هکتار کشت گندم ۴۰ میلیون ریال و برای هر هکتار کشت سویا ۶۰ میلیون ریال بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی درباره قطع برق بهره‌داران بخش کشاورزی گفت: طبق مصوبه وزارت نیرو قطع برق در واحدهای پرورش ماهی، مرغداری و گاوداری ها انجام می‌شود و در بخش زراعت و باغ بانی قطع برق باید با هماهنگی بهره بردار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربانی با اشاره به قیمت گذاری گوشت افزود: لازم است این مهم ابتدا در ستاد تنظیم بازار مشخص و سپس تایید شود.

وی اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام خرید دام سبک به قیمت ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار ریال را از دامداران آغاز کرده که این مهم نیز با نظارت گسترده انجام می‌شود.

معاون وزیر برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای آبیاری نوین تسهیلات ۸۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

قربانی درباره کمک به سرمازدگی محصولات کشاورزی نیز افزود: ۲ محل برای پرداخت خسارت سرمازدگی شامل بیمه و تسهیلات تبصره خ ماده ۳۳ به مبلغ ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: برای داربستی کردن باغات انگور و آبیاری نوین نیز تسهیلات ویژه در نظره گرفته شده که به متقاضیان پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت:  کیفیت سم و کود کشاورزی در دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی قرار دارد تا از تمام سم و کودهای موجود در بازار نمونه آزمایشی گرفته شود و کارخانه های کم فروش و بی کیفیت جریمه شوند.

وی اظهار داشت: آبیاری جدیدی با عنوان زیر سطحی وجود دارد که هدر رفت آب را به کمتر از ۱۰درصد می رساند و میزان بهره‌گیری از زمین را نیز افزایش می‌دهد.

فروش محصولات به قیمت ارزان، سرمازدگی محصولات کشاورزی، خشکسالی، قطع برق، گران شدن خوراک دام، حضور دلالان، کم‌آب شدن قنوات، عدم پرداخت خسارت سرمازدگی، بیمه کشاورزان از جمله مشکلات بهره برداران خنداب کشاورزی خنداب بود که از سوی کشاورزان مطرح شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اراک استان مرکزی وزارت جهاد کشاورزی اراک استان مرکزی وزیر جهاد کشاورزی قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد

علیرضا دهمرده طی مراسمی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا دهمرده طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان منصوب و امروز در مراسمی با حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های این وازتخانه، معاونین و مدیران و پرسنل ستادی و شهرستانی سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از بهره‌برداران بخش کشاورزی معرفی شد.

در این مراسم از سیدمحمدرضا سیدحسینی رئیس اسبق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان پیش از این معاون و مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر، معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی و مشاور رئیس سازمان در امور کشت‌های فراسرزمینی مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • طرح جهاد میدانی محققان زراعت و حفظ نباتات در سرعین اجرا شد
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • پیش‌بینی برداشت ۳۲۰هزار تن کلزا در کشور/هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است