Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج درخصوص جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در شهر تهران، اظهار داشت: طبق "آیه شریفه ۱۱ سوره رعد " خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند و خب به گواه تمام رسانه‌های دیداری و شنیداری، این جمعیت دیروز نشان از اقبال زیبای مردم و شهروندان تهرانی به هویت دینی و مذهبی خود داشت که ما شاید در نگاه اول از تحلیل چنین رویداد عظیمی عاجز باشیم، اما وقتی به استناد همان آیه شریف با ذره بین دین به این تجمع نگاه کنیم جز نور الهی و میل و تمنای مردم برای کسب فیض از این دریای معنویت چیزی مشاهده نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تلاش دشمنان انقلاب جهت کمرنگ سازی عقبه دینی مردم، با تأکید بر اینکه از ابتدای انقلاب به صورت‌های مختلف این دشمنی‌ها را مشاهده کردیم، تصریح کرد: اتفاقاً اگر دشمنی دشمنان نباشد باید تعجب کنیم، اما به سان بسیاری از رویداد‌های عظیم و مردمی کشورمان همواره دشمنان این مرز و بوم از یک نکته غفلت ورزیده اند که علیرغم بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی، اما پیوند مردم ایران با حلقه دین و اعتقادات، پیوندی عمیق است که از روح و جانشان سرچشمه می‌گیرد.

غدیر، نماد ولایت پذیری

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی غدیر را نماد ولایت پذیری برشمرد و افزود: مردم روز گذشته علاوه بر شکوه تبعیت از حماسه غدیر، بیعت مجدد خود را با، ولی زمان به نمایش گذاشتند. اگرچه دشمنان داخلی و خارجی همواره تلاش می‌کنند بین مردم و، ولی شان فاصله بیاندازند، اما برگزاری چنین رویداد‌هایی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن‌ها را بر رویکرد ابترشان واقف خواهد کرد.

انقلاب اسلامی ایران ادامه حماسه غدیر است

وی با بیان اینکه مردم تهران روز گذشته حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند، بر "انقلاب اسلامی ایران" به عنوان ادامه حماسه غدیر تأکید کرد و افزود: مردم نشان دادند که در بزنگاه‌ها لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و با حضور میلیونی در صحنه‌ها، آرزو‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی، نمی‌توانند در برابر دین و اعتقادات مردم بی‌طرف باشند، اضافه کرد: اگر مسئولان امر خواستار حیات و بقای حکومت دینی هستند، باید پاسداری و حفاظت از دین را از وظایف اصلی خود به شمار آورند و باحفظ حریم‌دین، امکانات خود را برای اعتلای فرهنگ‌دینی مصروف دارند.

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی کشور، با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سمن‌های فرهنگی، فرهنگسرا‌ها و بخش‌های فرهنگی ادارات مختلف باید برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان و نوجوانان و نسل آینده کشور داشته باشند، خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها، اجازه ندهند که این زمین مستعد و آماده یعنی دل‌های مردم برای پذیرش حرف حق و معنویت، با بذر‌های بیهوده و هرز که دشمنان این مردم آماده سازی کرده اند به بیراهه کشیده شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری بسیج مهمونی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان