Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به تمهیدات این نهاد در اجرای برنامه‌های مناسبتی عید غدیر در جهت زنده نگاه داشت، اظهار کرد: اطعام نیازمندان در قالب پویش اطعام غدیر با همکاری مردم سخاوتمند استان و مراکز نیکوکاری انجام شد.

وی گفت: تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم به نیت اطعام غدیر توسط ۱۷۸ مرکز نیکوکاری استان انجام و در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: ارزش ریالی هر وعده غذای گرم ۳۵ هزار تومان است که با اولویت نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهرها توزیع شد.

وی اطعام نیازمندان به‌ ویژه رسیدگی به ایتام را از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان عنوان کرد و گفت: طرح‌ ضیافت غدیر در این راستا و برای ترویج مکتب علوی اجرا شد.

الهی راد ادامه داد: عید قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت ‌افزایی اقشار مختلف جامعه به‌ خصوص جوانان است و این نهاد با برگزاری پویش های مردمی با موضوعات مختلف در تلاش است تا غدیر را به‌ صورت ویژه به جوانان معرفی کند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری جلسات «طرح فلاح» ویژه مددجویان، تشریح واقعه غدیر خم با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی خانواده‌ها و دیدار مسئولان استانی و شهرستانی در قالب طرح مفتاح الجنه به عنوان عمده ترین برنامه‌های این نهاد در دهه ولایت اشاره کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: جشنواره خوشنویسی با موضوع قرآنی و نهج البلاغه، تکریم ۱۱۰ مددجوی سادات و جشنواره ملی راه روشن در قالب تربیت در نهج البلاغه نیز در این دهه برای مددجویان برگزار شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی طرح فلاح مددجویان خراسان شمالی مددجویان بجنورد انس با قرآن عید غدیر اطعام غدیر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟