Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز سه‌شنبه (28 تیر) در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو، اظهار دا‌شت: حریم هوایی کشورمان به‌طور کامل تحت پوشش سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته و بومی است و این برتری هوایی امنیت و آسودگی خاطر را برای هموطنانمان به‌وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی یک چالش نیست، افزود: پوشش حریم هوایی ایران با سیستم‌های بومی و نوین پدافند، برگ برنده کشورمان در تقابل با دشمنان است.

امیر سرتیپ سپهری‌راد با بیان اینکه فرماندهان با ذکاوت و نیروی انسانی تلاشگر و جهادی در مجموعه‌ این نیرو با در اختیار داشتن سامانه‌ی پدافندی میان بُرد و دور بُرد موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش به‌صورت شبانه‌روزی بر طراحی، ساخت و ارتقاء تسلیحات بومی دور بُرد و دقیق تلاش می‌کند. چراکه لحظه‌ای توقف در پیشرفت علم و دانش علوم پدافندی، قدرت بازدارندگی کشورمان را در عرصه‌ بین‌المللی کاهش می‌دهد.

 معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: روند رو به جلو و پیشرفت روز افزون علوم فنی و مهندسی در بطن نیروی پدافند هوایی ارتش، اقتدار و استحکام ملی به‌دنبال دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پدافند هوایی ارتش سامانه های پدافندی پدافند پدافند هوایی ارتش حریم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است