Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۲ تکواندوکار از شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و لنده در این دوره از رقابت ها حضور داشته و در ۱۰ وزن به مصاف یکدیگر رفتند. 

وی افزود: مکان برگزاری این دوره از رقابت ها خانه تکواندوی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن اول مهدی آزادشیر از یاسوج اول شد، امیرعلی نوشادی از گچساران عنوان دوم را کسب کرد و امیرعباس سلیمانی از یاسوج و حمیدرضا کریمی دستنائی از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاتمی عنوان کرد: در وزن دوم طاها مردان پور از گچساران اول شد، محمدجواد آماده از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و رضا رکوم از یاسوج و بنیامین فروغی پور از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

وی ابراز داشت: در وزن سوم امیرمهدی اسلام نژاد از یاسوج اول شد، علی رحیمی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و طاها مجللی از یاسوج و آرین بهشتی روی از یاسوج نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن چهارم سید ابوالفضل حسینی از یاسوج اول شد، ایلیا معصومی نژاد از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و پرهام عبداللهی از گچساران و بنیامین قائمیان از دهدشت نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

حاتمی اظهار داشت: در وزن پنجم امیرحسین صادقی از گچساران اول شد، سید نجم ‌الدین محمودی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و کیارش پورمعرفت از یاسوج نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در وزن ششم امیر قبادی از گچساران اول شد، طاها شفیعی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و امیرمحمد بزرگیان از دهدشت و امیرعلی زارعی پور از گچساران نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در وزن هفتم طاها جانجان از دهدشت اول شد، آرشاویر جلیل‌ فر از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و پدرام عسکری از دهدشت و علی کاویانی از گچساران نیز به طور مشترک به مقام سوم دست  یافتند. 

حاتمی عنوان کرد: در وزن هشتم عبدالله دلشاد از دهدشت اول شد، حسین آذرکمان از دهدشت عنوان دوم را کسب کرد و مهربد شفیعی از گچساران نیز به مقام سوم دست یافت. 

وی ابراز داشت: در وزن نهم علی عباسی از یاسوج و در وزن دهم نیز کیانمهر ایروانی از یاسوج اول شدند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش تیمی این دوره از رقابت ها یاسوج با پنج نشان طلا، ۶ نشان نقره و چهار نشان برنز اول شد، گچساران با سه نشان طلا، یک نشان نقره و ۲ نشان برنز عنوان دوم را کسب کرد و دهدشت نیز با ۲ نشان طلا، یک نشان نقره و ۲ نشان برنز به مقام سوم دست یافت. 

حاتمی اظهار داشت: بهزاد عبدی فر از گچساران به عنوان بهترین داور، امید نیکنام از یاسوج به عنوان بهترین مربی و کیانمهر ایروانی از یاسوج نیز د به عنوان بااخلاق ترین تکواندوکار انتخاب و معرفی شدند. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها نونهالان کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نونهالان کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان نونهالان کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تکواندو یاسوج یاسوج نیز یاسوج اول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش جام جم آنلاین،منصوری در بازدید از سد بند خاکی کوهبرد کهگیلویه گفت: با توجه به مشکل تنش آبی در برخی از شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق گرمسیری با حمایت دولت در تامین منابع مالی روند عملیات اجرایی آنها تسریع داده می‌شود. وی آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ را یکی از طرح‌های مهم در رفع تنش ابی منطقه دانست و گفت: درصد پیشرفت کاری این طرح به ۶۵ درصد رسیده است. منصوری اضافه کرد: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ نیاز است که با برنامه ریزی لازم تامین خواهد شد که با بهره برداری از این طرح علاوه بر رفع تنش آبی زمینه توسعه کشاورزی در این مناطق فراهم می شود.  طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف با جمعیت ٢٤٠ هزار نفر شامل ١٥٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تامین ١٦ میلیون و ٩٤٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شد. در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨٦٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣٤٥ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تامین خواهد کرد. طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده در اردیبهشت ۹۶ کلنگ زنی شد. برای تسریع در روند اجرایی ۱۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت- سوق امسال اختصاص یافت.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار