Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی مشفقیان در نشست خبری به تشریح فعالیت‌های تابستانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز پرداخت و گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز از همین تابستان فعالیت خود را آغاز کرده و براساس نیازسنجی در ۷ رشته پسران و ۶ رشته دختران تیم‌داری خواهیم کرد.

او با بیان اینکه در اساسنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز مکلف هستیم که بازیکنان مورد نیاز خود را از فرایند استعدادیابی جذب کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و با آن‌ها قرارداد ببندیم، گفت: استعداد شیراز در رشته‌های مختلف ورزشی خیلی بیشتر از این است و امیدواریم در رشته‌های مختلف ورزشی در رده تیم ملی، شیرازی‌های بیشتری را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: در سال جاری ۱۱۰ یادواره شهدا با محوریت نواحی پنجگانه شهر شیراز برگزار می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه میان سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با سازمان اوج قراردادی به مرحله امضا رسیده است، گفت: یکی از همکاری‌های شهرداری شیراز با سازمان اوج، ساخت سریال شاهچراغ است که اگرچه لوکیشن شیراز نیست، اما هنروران و هنرمندان شیرازی در این سریال نقش خواهند داشت.

اولین دیوارنگاره بزرگ شیراز برای اربعین حسینی که مراحل نصب آن آغاز شده، از دیگر موارد همکاری با سازمان اوج است که مشفقیان از آن یاد کرد و افزود: در شهریورماه هم شاهد اجرای نمایش میدانی عظیم محشر با همکاری سازمان اوج خواهیم بود که برآورد می‌کنیم که بیش از ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان شیرازی از این نمایش عظیم بازدید کنند.

معاون شهردار شیراز با یادآوری اینکه این قرارداد در روز‌های آتی میان شهرداری شیراز و سازمان فرهنگی هنری اوج به امضا خواهد رسید، از پخش سریال شاهچراغ در اواخر سال ۱۴۰۳ خبر داد.

تکمیل و بهره‌برداری نخستین مجموعه مهربانو در سطح شهر شیراز که در آن سعی شده تمام نیاز‌های فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی یک بانوی ایرانی را در پیاده راه سلامت، از جمله دیگر فعالیت‌های اخیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که اختصاص به بانوان دارد و در این باغ موسع، فقط بانوان اجازه ورود دارند که به گفته مشفقیان، تلاش شده پاسخی در راستای نیاز‌های بانوان و دختران شیرازی در خصوص تفریحات و ورزش‌های بانوان باشد.

وی با بیان اینکه شهر شیراز از کمبود فضا‌های تفریحی رنج می‌برد، تصریح کرد: تلاش کردیم که مجموعه مهربانو، پاسخی در راستای تامین این نیاز باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در ادامه از برقراری موکب حضرت شاهچراغ در جاده نجف تا کربلا در ایام اربعین حسینی نام برد و افزود: رویکرد گردشگری مذهبی و معرفی شاهچراغ به عنوان برادر حضرت امام رضا و یک امامزاده واجب‌التعظیم و نیز معرفی شهر شیراز به عنوان یک شهر مذهبی تاریخی گردشگری است.

مشفقیان ادامه داد: در حوزه اجتماعی هم شهرداری شیراز با موضوع کارت منزلت سالمندان است که در روز‌های آتی از آن رونمایی خواهد شد که طبق ثبت‌نام اولیه در سایت شهرداری شیراز، ۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند که با استعلام از ثبت احوال، بیش از ۴ هزار نفر تأیید شده که تمام شهروندان بالای ۶۰ سال از خدمات مترو، اتوبوس، خدمات فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری شیراز با تخفیفات ۵۰ تا صددرصد استفاده کنند.

او گفت: شهرداری شیراز همچنین کار ایمن‌سازی فضای پارک‌ها برای حضور خانواده‌ها آغاز کرده است و ۱۰ سالن ورزشی جدید نیز تا پایان ۱۴۰۳ احداث می‌شود.

مشفقیان همچنین از استقرار انجمن صنفی خبرنگاران در پارک علوی خبر داد و افزود: تا پایان مردادماه فضایی برای استقرار رسانه‌های فعال شهر شیراز که دفاتر مناسبی ندارند، قرار خواهیم داد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز ساخت سریال حضرت شاهچراغ سازمان اوج سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز شهرداری شیراز سازمان اوج شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)