Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه به کشورمان گفت: سفر پوتین به ایران دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های صنعتی اقتصادی و سیاسی برای دو کشور در پی دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران و روسیه می‌توانند در حوزه‌های صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، کشاورزی و سیاسی همکاری و هماهنگی نزدیکی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازار مواغذایی روسیه می‌تواند بازار خوبی برای محصولات باغی و کشاورزی ایران بود و تجرات صادرات محصولات کشاورزی ایران را رونق ببخشد.

پژمانفر با اشاره به توانمندی‌های ایران در حوزه صنایع پتروشیمی و نفت و گاز تصریح کرد: همکاری ایران و روسیه در حوزه نفت و گاز می‌تواند بازی غرب را در حوزه انرژی بر هم بزند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: ایران یک کشور تصمیم گیر در حوزه مسائل منطقه است و همکاری سیاسی بین ایران و روسیه می‌تواند قدرت ایران در این حوزه را افزایش دهد.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: در غرب و آمریکا سعی دارند که ایران را در حوزه دیپلماسی به حاشیه برانند اما سفر پوتین و روابط ایران و روسیه خنثی کننده توطئه آنان است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اصل 90 همکاری ایران و روسیه نماینده ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه