Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، کارکنان زن کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی فاش کردند که در معرض تعرض و آزار و اذیت فزاینده نمایندگان مرد و وزیران صهیونیست قرار دارند.

 به نقل از پایگاه صهیونیستی «کیباه»، مشاوران و کارکنان زن پارلمان رژیم صهیونیستی به دنبال شدت گرفتن پدیده آزار و اذیت جنسی علیه خود توسط نمایندگان صهیونیست تصمیم گرفتند تا به سکوت خود پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها  اعلام کردند که درصدد شکایت بردن به مشاور حقوقی پارلمان این رژیم هستند.

به نوشته این پایگاه صهیونیستی، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی از موقعیت سیاسی خود سوء استفاده می کنند تا به کارکنان زن پارلمان پیشنهاد برای برقراری روابط جنسی بدهند.

این پایگاه با اذعان به فساد گسترده اخلاقی در نهادهای رژیم صهیونیستی نوشت که موضوع تعرض و آزار و اذیت جنسی در محل کار به پرونده ای پیچیده در بسیاری از "نهادی اسراییلی " تبدیل شده اما سرایت این پدیده به پارلمان امری است که کارکنان زن جوانِ آنجا را نگران کرده است.

به نوشته این پایگاه، در واقع یکی از مهم ترین نهادهای رژیم صهیونیستی "شاهد موارد بی وقفه تعرض جنسی از سوی وزیران و نمایندگان کنست است".

برپایه این گزارش، در کنار قصد این کارمندان زن برای شکایت، ماه گذشته میلادی نیز شاهد شهادت "میراف بن آری" نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب "هناک مستقبل" در کمیسیون حقوقی پارلمان بود. او گفت که شخصا در داخل ساختمان پارلمان مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

به نوشته این پایگاه صهیونیستی، «میکال روزین» دیگر نماینده زن پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب «میرتس« بود که چند ماه پیش از همین پدیده شکایت کرد و گفت که "تعرض جنسی به یک پدیده در همه جا و همه نهادها و همه سازمان ها و متاسفانه در داخل این ساختمان (پارلمان) تبدیل شده است".

این درحالی است که پیش از این نیز رسانه های رژیم صهیونیستی بارها در گزارش های خود از  موارد تعرض و آزار جنسی در درون یگان های ارتش رژیم صهیونیستی سخن گفته اند.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پارلمان رژیم صهیونیستی کارکنان زن زن پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اصابت موشک به پایگاه صهیونیستی مرون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اصابت موشک به پایگاه صهیونیستی مرون
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • دانشگاهی‌ها و نمایندگان درباره جنبش دانشجویی آمریکا چه گفتند؟
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات