Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:25:09 GMT

جزئیات شکنجه مرگبار نیکان ۶ ساله از زبان مادر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۷۸۸۳

جزئیات شکنجه مرگبار نیکان ۶ ساله از زبان مادر +عکس

نیکان شش ساله زیر شکنجه‌های هولناک پدر به قتل رسید.

به گزارش ایمنا، سریال کودک‌آزاری‌های منجر به قتل، حالا به نام نیکان رسیده است. حدود یک ماه قبل بود که پدر و نامادری نیکان شش ساله او را به بیمارستان شهدای تجریش رساندند و نیکان به خاطر خونریزی داخلی در ناحیه شکم راهی اتاق عمل شد.

کودک خردسال سه هفته با اوضاع وخیم جسمی خود دست و پنجه نرم کرد و در نهایت تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار محمد وهابی بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت و با توجه به ضدونقیض‌گویی‌های پدر و نامادری و تشخیص آثار کودک‌آزاری روی بدن نیکان، این دو نفر به عنوان مظنونان پرونده بازداشت شدند.

در نهایت پدر به شکنجه هولناک منجر به قتل فرزند خود اعتراف و اظهار کرد: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند اما باز هم او بی اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم؛ البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به دلیل این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.

با اعتراف پدر، نامادری آزاد شد و تحقیقات در این پرونده در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در جریان است. بعد از انتشار این گزارش دقایقی پای دردودل مادر نیکان می‌نشینیم که درحال حاضر شاکی این پرونده است.

قتل هولناک نیکان ۶ ساله بعد از شکنجه مرگبار

پرستو بخردی مادر نیکان، اظهار کرد: پنجشنبه بیستم خردادماه بود که با نامادری نیکان تماس گرفتم و او ابتدا به من گفت که فرزند خودش بیمار شده و در بیمارستان است اما غروب همان روز من متوجه شدم که نیکان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به سرعت به بیمارستان رفتم و متوجه شدم نامادری نیکان خودش را عمه او معرفی کرده است. وقتی با پزشک صحبت کردم به من گفتند که جای سوختگی عمیقی روی دست فرزندم بر جای مانده است.

حدود ۱۸ روزی بود که نیکان را ندیده بودم. چند بار می‌خواستم او را ببینم اما هر بار پدر و نامادری‌اش بهانه می‌آوردند. نامادری به من گفته بود برای تفریح به باغی رفته بودند و آنجا روی دست پسرم زغال افتاده است اما مشاهده خودم و نظر پزشک حکایت از آن داشت که زغال روی دست فرزندم فشار داده شده بود.

قبلاً بابت کودک‌آزاری از پدر نیکان شکایت کرده بودم و پرونده‌ای هم در مراجع قضائی استان البرز باز شده بود. من حدود دو سال بود که از پدر نیکان جدا شده بودم و حدود یک سال و نیم قبل، پدرش او را برای زندگی نزد خودش برد.

در این مدت من مجبور بودم که با نامادری‌اش رابطه مساعد خود را حفظ کنم تا او مانع دیدار من و فرزندم نشود. حالا مدارکی به مراجع قضائی ارائه می‌دهم تا ثابت کنم پیش از این چه کسانی فرزندم را آزار می‌دادند. تنها خواسته من این است که خون فرزندم پایمال نشود.

منبع: رکنا کد خبر 589294

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کودک آزاری کودک آزاری در ایران مصادیق کودک آزاری انتشار تصاویر کودک آزاری جرم کودک آزاری پرونده کودک آزاری دستگیری متهم کودک آزاری کودک آزاری توسط مادر حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل هولناک ترین قتل های خانوادگی قتل فرزند انگیزه قتل فرزند قتل فرزند توسط پدر قتل فرزندان توسط پدر قتل کودک توسط پدر خانواده و آسیب های اجتماعی کودک آزاری منجر به قتل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روی دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند