Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:31:40 GMT

خرید محصولات در دایرکت اینستاگرام ممکن شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۷۹۷۳

خرید محصولات در دایرکت اینستاگرام ممکن شد

 

به گزارش تابناک از ایسنا، شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، می‌توانند به شرکتهای کوچک در بخش پیامی ارسال کنند و در پیامهای مستقیم سفارش خود را اعلام کنند. همچنین می‌توانند در همان رشته چت، وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و اگر سوالی دارند، بپرسند.

این قابلیت در راستای تلاش شرکت مِتا برای توسعه امکانات تجارت الکترونیکی در پلتفرمهای این شرکت، عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مِتا در سال ۲۰۲۰ بخش شاپس (Shops) را راه اندازی کرد تا امکان یافتن و خرید محصولات در فیس بوک و اینستاگرام را برای کاربران فراهم کند. این شرکت اعلام کرد شرکتهای کوچک در آمریکا که در حال حاضر از شاپس استفاده نمی کنند، می توانند بدون نیاز به استفاده از برنامه دیگری، محصولاتشان را در بخش پیامهای مستقیم اینستاگرام معرفی کرده، سفارش خرید ایجاد کرده و پرداخت مشتری را دریافت کنند.

بر اساس گزارش رویترز، قابلیت جدید اینستاگرام اجازه می‌دهد از سرویس پرداخت مِتا پی (Meta Pay) برای تکمیل خرید استفاده شود.

شرکت مِتا اعلام کرد هر هفته یک میلیارد نفر در اپلیکیشنهای این شرکت، به شرکتها پیام می دهند، محصولات را جست و جو می کنند یا درخواست حمایت می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر شرکت م تا اینستاگرام م تا پلتفرمز آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، پژوهشگران شرکت دانش بنیان «اوپتران مایند» «Opteran Mind» در مدت یک دهه، با سعی در درک چگونگی عملکرد مغز حشرات، بررسی کردند حشرات چگونه جهان را می‌بینند، راه خود را پیدا می‌کنند، مسیریابی می‌کنند و به جهان واکنش نشان می‌دهند.

پیشرفت «هوش طبیعی»

آن‌ها یافته‌های به دست آمده را به الگوریتم تبدیل کرده و آن را «هوش طبیعی» نامیدند. این پژوهشگران معتقدند این الگوریتم می‌تواند نحوه عملکرد خودمختاری را کاملا تغییر دهد و آن را کاربردی‌تر و کارآمدتر کند.

«دیوید راجان» «David Rajan» مدیر عامل اوپتران می‌گوید: حشراتی مانند زنبور‌های عسل یک میلیون نورون دارند که این میزان در انسان حدود ۸۶ میلیارد نورون است، اما سیستم‌های مرکزی آن‌ها دقیقا در همین تعداد قرار دارند. آن‌ها دنیا را می‌بینند، خود را در فضا محلی می‌کنند و حتی می‌توانند تا ۱۰ کیلومتر را با صرف انرژی چند میکرو وات حرکت کنند.

اگر واقعا می‌خواهید خودمختاری پیشرفته را ببینید، لازم نیست به شرکت‌های فناور دنیا بروید کافیست سری به باغچه بزنید.

این شرکت قصد دارد طی ماه‌های آینده، سیستم خود را با عملکرد‌های اضافی مانند جلوگیری از برخورد بهبود بخشیده و تا سال آینده، الگوریتم‌های تصمیم گیری را ادغام کرده تا ماشین‌ها بتوانند وظایف را اولویت بندی کنند.


راجان تاکید کرد: این تنها شروع کار است چرا که این شرکت در حال حاضر به دنبال کاربرد‌های تجاری مختلف در بخش‌های مختلف از جمله لجستیک، خودرو، معدن، امنیت و و غیره است.

مشارکت عمده برای پیشرفت رباتیک انبار

این شرکت که اکنون ۴۵ کارمند دارد، به سرعت در حال رشد است و به زودی فناوری خود را در ربات‌های پیشرفته انبارداری شرکت آلمانی «سیفلاگ» «Safelog» بکار گیرد.

علاوه بر این، فناوری اوپتران از سیستم‌های موجود متفاوت عمل می‌کند چرا که نیازی به آموزش گسترده در مجموعه داده‌های بزرگ قبل از استقرار ندارد. الگوریتم‌ها ذاتی هستند و آن‌ها را قادر می‌سازند تا به طور مستقل در محیط حرکت کنند و بدون نیاز به جمع آوری و آموزش مداوم داده‌ها در یک مرکز داده، با تنوع پویا سازگار شوند.

راه اندازی یک وسیله نقلیه هدایت شونده خودکار (AGV) در یک انبار به طور معمول، کار زیادی می‌برد. اپراتور‌ها باید قبل از اینکه به ربات‌ها اجازه حرکت در انبار را بدهند، کل تاسیسات را به دقت اسکن کنند و با داده‌های زیادی سروکار داشته باشند. کاری که اوپتران مایند انجام می‌دهد این است که به طور قابل توجهی فرآیند راه اندازی را ساده می‌کند.

«چارلی رنس» «Charlie Rance»، مدیر تولید این شرکت، می‌گوید: تنها کاری که اوپراتور باید بکند تنظیم سرعت ربات است و همین. ما در حال ایجاد راه حلی هستیم که به AGV‌ها اجازه می‌دهد به طور مستقل در یک نظر از محیط نقشه برداری کنند، بنابراین زمان تنظیم بسیار سریع است و می‌توانید آن را با بقیه AGV‌های خود به اشتراک بگذارید. می‌توانیم با حذف زیرساخت‌های ثابت، دیگر نیازی به بازتابنده یا کد QR نداشته باشیم. ما سیستم را با هزینه کمتر نگه می‌داریم.

این شرکت همچنین در حال عقد قرارداد‌های تجاری در حوزه کاربرد‌های پهپاد‌های امنیتی داخلی در بازار مصرف و همچنین پیاده سازی در بخش معدن و خودرو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم