Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس به دست متجاوزان خبر دادند که شامل ایجاد استحکامات جنگی و پرواز‌های جاسوسی و موارد دیگر بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس به دست متجاوزان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، متجاوزان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۷ بار آتش بس را نقض کردند.

یک منبع نظامی یمنی به خبرگزاری سبأ اعلام کرد: ائتلاف متجاوز هفت پرواز جاسوسی بر فراز استان‌های الحدیده و الضالع داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع نظامی تاکید کرد: موارد نقض شامل پرواز‌های شناسایی و تحکیم استحکامات جنگی و حملات توپخانه‌ای و نیز با حملات با دیگر آتشبار‌ها بوده است.

پیش از این، خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع مطلع از تلاش سازمان ملل متحد برای تمدید شش ماهه آتش بس در یمن خبر داده بود.

این دو منبع مطلع اعلام کرده بودند که با توجه به فشار‌های بین المللی برای پایان دادن به جنگ در یمن، سازمان ملل متحد تلاش دارد در تماس با طرف‌های یمنی آن‌ها را به تمدید آتش بس در یمن به مدت شش ماه دیگر سوق دهد.

این دو منبع گفتند که هانس گروندبرگ نماینده سازمان ملل در امور یمن مسئول بررسی شکایت‌های طرفین پیش از موافقت آن‌ها با تمدید آتش بس است.

این منابع همچنین افزودند که پیشنهاد تمدید شش ماهه آتش بس از مدتی قبل به طرفین مطرح شده است و گروندبرگ طی روز‌های آینده به سلطنت عمان و شهر عدن در جنوب یمن سفر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هانس گروندبرگ نماینده سازمان ملل در امور یمن در دوم ماه ژوئن گذشته از موافقت طرف‌های یمنی با پیشنهاد این سازمان برای تمدید آتش بس به مدت دو ماه دیگر خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقض آتش بس ائتلاف سعودی یمن سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید