Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز سه‌شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان با بیان اینکه بخش مهمی از دیده نشدن عملکرد مسئولان ارتباط مستقیم با عملکرد رسانه‌ها دارد، افزود: این درحالیست که در طرف مقابل با هجمه قوی رسانه‌ای دشمن مواجه هستیم.

اسماعیلی تصریح کرد: با به روی کار آمدن دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی و انقلابی، دوندگی و پیگیری مدیران با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست، اما این حجم از کاری که توسط مسئولان از رده‌های بالای کشوری تا استانی و شهرستانی در حال انجام است، کمتر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برهمین اساس رسانه ها باید در راستای تقویت امید و خودباوری مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه، خدمات گسترده نظام و دولت را در تراز انقلاب اطلاع رسانی کنند.

معاون استاندار همدان تقویت رسانه‌های موجود، همزبانی بین رسانه‌ها، دادن خوراک رسانه‌ای و دست پُر برای خبر و روایت و ایجاد انسجام و همگرایی بین رسانه‌ها را از عوامل مهم مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمنان برشمرد و اظهار داشت: برای حل مسایل و مشکلات در حوزه‌های مختلف به ویژه اجتماعی، باید رسانه‌ها به معنای واقعی پای کار بیایند.

ایرنا، رسانه ای کارآمد، توانمند و پابکار است

فرماندار ویژه ملایر در ادامه با اشاره به اینکه ایرنا به عنوان رسانه کارآمد، توانمند و پابکار در کشور مطرح و عملکردی ارزشمند دارد، افزود: بسیاری از خبرهای اختصاصی دست اول و به موقع کشور در حوزه‌های مختلف، مربوط به خبرگزاری ایرنا است.

اسماعیلی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه ایرنا در کشور و استان همدان، گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی، قدیمی و قابل اعتماد کشور و دولت دارای ظرفیت ها و قابلیت های منخصربفردی است.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال آرشیو عکس خبرگزاری جمهوری اسلامی در کشور  و شاید در منطقه بی نظیر و بسیار غنی و ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملایر افزود: تیم مدیریتی و مجموعه ایرنا نیروهای پا به‌کار و فعالی در حوزه‌های مختلف دارد که به دنبال دیده شدن نیستند.

رسانه باید زبان گویای مردم و مطالبه گر باشد

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه یک انسجام و همگرایی باید در مجموعه رسانه‌ای کشور ایجاد شود، گفت: امروز تکثّر رسانه‌ای در مجموعه کشور و استان وجود دارد که در برخی مواقع احساس می‌شود به نام رسانه، از رسالت اصلی که همان خبر و خبررسانی است، فاصله گرفته می‌شود و باید انسجام و همگرایی را در مجموعه رسانه‌ای دنبال کنیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه امکان نادیده گرفتن رسانه‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دنیا به خوبی از این موتور پیشران استفاده کرده و در این راستا به دنبال این امر هستیم که از ظرفیت رسانه‌ها در این شهرستان استفاده کنیم.

وی همچنین به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملایر در حوزه‌های مختلف و بستر مهیای این شهرستان برای رشد و توسعه اشاره کرد و گفت: در سطح استان با مدیریت خوب استاندار همدان، فضای تعاملی خوبی مهیا شده و مدیران با تمام توان در حال کار و تلاش برای خدمت به مردم هستند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های خوبی در این شهرستان در دست اجرا است، بیان کرد: مدیران و رسانه‌ها باید آنچنان با ظرافت و انگیزه بالا برای ارایه خدمات شایسته به مردم پای کار باشند که به اعتماد و امید مردم آسیبی وارد نشود.

اسماعیلی جلب رضایت مردم را اولویت مهم در عملکرد مدیران دانست و افزود: رسانه‌ها باید زبان گویای مردم باشند و با تعریف یک مرز مشخص، حق مردم را بدون آسیب زدن به امید آنها، در هر زمینه‌ای مطالبه کنند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) استان همدان نیز نگاه تعاملی و ارتباط ویژه استاندار همدان با رسانه‌ها را در تمامی امور پیش‌برنده دانست و گفت: سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها به ویژه روابط عمومی‌ها نیز باید این نوع نگاه را در راس کار خود قرار دهند.

«محسن فتاحی» همچنین نگاه تعاملی و خوب فرماندار ویژه ملایر به مجموعه ایرنا و دیگر رسانه‌ها را ستودنی خواند و ادامه داد: بدون شک مدیرانی که با رسانه‌ها ارتباط قوی و دوسویه دارند، موفق تر عمل کرده و از هر فرصتی برای برقراری ارتباط با رسانه‌ها و بیان ظرفیت ها و خدمات استفاده می‌کنند.

به گفته وی، خبرگزاری ایرنا به عنوان مجموعه‌ای از دولت، کمک و همیار تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها است و با نگاه ویژه رییس جمهور در راس دولت سیزدهم و استاندار همدان به عنوان نماینده عالی دولت در استان، فضا در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی بسیار مهیا است.

فتاحی با بیان اینکه ایرنا مرکز همدان همواره در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم حرکت می‌کند، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها باید از این فضا و ظرفیت مستعدی ایرنا که در اختیار آنها قرار داده، به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان همدان است.

ملایر همچنین دارای ۲ نشان جهانی مبلمان و منبت و انگور است.

برچسب‌ها خبرگزاری ایرنا ملایر سواد رسانه ای اختصاصی ایرنا استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایرنا ملایر سواد رسانه ای خبرگزاری ایرنا ملایر سواد رسانه ای اختصاصی ایرنا استانداری همدان فرماندار ویژه ملایر حوزه های مختلف استاندار همدان استان همدان مجموعه ای رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست