Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@23:16:31 GMT

همراهان transaction در متاورس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۸۲۶۵

همراهان transaction در متاورس

مرکز فابا با همکاری شرکاء فنی و تجاری خود در این بستر خدمات زیر را به اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارائه می کند. به گزارش ایراناکونومیست-نمایشگاه های transaction استانبول و تهران و  Kish Fintex به همراه انواع خدمات B2B، B2G و B2C برای توسعه کسب و کارهای اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، امسال همزمان در بستر متاورس نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فابانیوز، همراهان رویدادهای نمایشگاهی transaction برای اولین بار در زیست بوم فناوری های نوین مالی با ورود به دنیای وب 3، تجربه ای متفاوت در بستر فناوری های روز دنیا را شاهد خواهند بود.

مرکز فابا با همکاری شرکاء فنی و تجاری خود در این بستر خدمات زیر را به اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری ارائه می کند.

برگزاری نمایشگاه مجازی در متاورس، ایجاد دفتر مجازی در متاورس،  ایجاد و مدیریت بستر آموزشی، ایجاد و مدیریت بستر برگزاری همایش، ثبت NFT هویت بصری برند، برندینگ و مارکتینگ درمتاورس، ایجاد و پیاده سازی مدل فرانچایز در متاورس و ایجاد و توسعه شبکه نمایندگان در متاورس، از جمله این خدمات است.

همچنین بزودی جزییات بیشتر در خصوص نحوه حضور، نحوه استفاده و چگونگی بهره مندی از این خدمات، از سوی  ستاد برگزاری نمایشگاه های transaction  استانبول و تهران و Kish Fintex اطلاع رسانی می شود.

شایان ذکر است، نمایشگاه تراکنش ترکیه 21 و 22 مهرماه در ساحل ینی کاپی استانبول، نمایشگاه تراکنش ایران 15 و 16 آذرماه در تهران و رویدا نوآورانه Kish Fintex در تاریخ 10 تا 13 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این رویدادها می توانند با مرکز فابا تماس بگیرند.

تلفن تماس43347داخلی 305 و شماره همراه 092095019290

لینک سایت نمایشگاه تراکنش استانبول

https://www.transaction.events

لینک سایت فابا نیوز

fabanews.com

لینک سایت مرکز فابا

fabacenter.com

لینک سایت نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

 Instagram.com/fabacenter

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرکز فابا لینک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت