Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی امیرکبیر با عنایت به نزدیکی ایام زیارتی اربعین سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پیش‌بینی اربعین پُرشور با توجه به تعطیلی ۲ ساله از دانشجویان تا ۳۰ تیرماه جاری برای این سفر پیش ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست، هیات رهروان شهدا به عنوان متولی کاروان اربعین دانشگاه صنعتی امیرکبیر از همه‌ مشتاقان زیارت دعوت به پیش ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتاقان به این شرکت در کاروان راه بهشت می‌توانند از طریق آدرس https://heiat.aut.ac.ir اقدام به پیش ثبت نام کنند. تاریخ پیش ثبت نام اولیه تا پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ دارد

بر اساس اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نهایی کردن پیش ثبت نام در سایت هیات رهروان شهدا به معنای ثبت نام قطعی نخواهد بود و در صورت پُر شدن کاروان، داوطلبین بر اساس اولویت‌های تعیین شد یا تقدم نام نویسی، ثبت نهایی می شوند.

تمامی افرادی که مشتاق حضور در کاروان راه بهشت هستند باید تا پایان تیر ماه در سامانه‌ سماح ثبت نام کنند. ثبت نام نکردن در این سامانه‌ به معنای عدم پیش ثبت نام در کاروان است.

داوطلبین حتما به تاریخ گذرنامه‌ خود توجه داشته باشند. حداقل اعتبار لازم برای سفر زیارتی اربعین ۶ ماه از موعد اعزام می‌باشد.

افراد مشمول خدمت سربازی که سنوات گذشته به زیارت عتبات مشرف شده‌اند از ثبت بازگشت خود به کشور در سامانه‌ی نظام وظیفه، اطمینان حاصل کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، تمامی داوطلبین می‌بایست دو دوز واکسن تزریق کرده باشند. ضمنا افرادی که از دز دوم آنها بیش از ۶ ماه گذشته باید دز یادآور تزریق کنند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، اربعین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اربعین پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: معاونان و مدیران فرهنگی باید با به فعلیت رساندن ظرفیت بی‌نظیر دانشجویان و استادان سفیران معرفی دستاوردهای دانشگاه باشند. دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه فرهنگی در کشور بی‌نظیر و تأثیرگذار بوده و باید تأثیرگذاری دانشگاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و مردم و مسئولان در جریان آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پایلوت شدن معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌عنوان متولی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح همه مراکز آموزش عالی استان، کسب عنوان برتر جشنواره مهدویت و امامت در دوره قبل، کسب مقام اول راهیان نور در سطح کشور گوشه‌ای از افتخارات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بوده که با تلاش و کوشش حوزه فرهنگی کسب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: اولویت اصلی استان ایلام با توجه به برگزاری کنگره اربعین و بیشترین حجم تردد کشور از استان به‌عنوان دروازه عتبات عالیان کار فرهنگی است و انتظار مسئولان استان ایلام محور قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین و بسط و گسترش فرهنگ اربعین و عاشورایی بوده و باید از این ظرفیت برای توسعه دانشگاه و معرفی بیشتر آن استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است