Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه نظرات خود را درباره معیار پذیرش در آزمون وکلا، تولید واکسن کرونا، راهپیمایی ۱۰ کیلومتری عید غدیر، مصوبه کنکوری جدید شورای انقلاب فرهنگی و قطع نشدن برق بیان کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن و رامسر در حساب توییتری خود نوشت: در نامه مشترکی همراه با روسای محترم کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به رئیس سازمان سنجش پاسخ صریح دادیم که معیار پذیرش در آزمون وکلا میانگین وزنی نمرات ترازشده و رویه معمول سنجش در آزمون سراسری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ ابهامی در کار نیست.

کمال حسین پور نماینده مردم شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت هم در توییتی با هشتگ سازمان غذا و دارو، عنوان کرد: سازمانی که درگیر تعارض منافع است و سابقه‌ی عدم حمایت از شرکت‌های داخلی را در موضوع مهم تولید واکسن کرونا، در کارنامه خود دارد نمی تواند مجری خوبی برای اجرای طرح دارویار در کشور باشد. مجلس انقلابی افزایش قیمت دارو را نمی‌پذیرد.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران نیز توییت کرد: دیگر نبات را نخرد مشتری به هیچ؛ یک بار اگر تبسم هم‌چون شکر کنی.

وی در توییت دیگری نوشت: بعداز حماسه سلام فرمانده، حماسه راهپیمایی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در خیابان ولیعصر شایسته توجه جامعه‌شناسان است. نمی‌توان این همه زیبایی رانبینیم وفقط دنبال ایراد گرفتن باشیم، کار به این عظمت حتما اشکالاتی دارد که تشکل‌های مردمی برگزارکننده خوبست درجهت رفع آن دربرنامه‌های آتی بکوشند اما درباره بخش بزرگی از مردمی که در این جشن شرکت کردند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این‌ها مردم واقعی و عادی این مملکت هستند، نه دنبال براندازی هستند، نه دنبال سوپرانقلابی‌ها؛ دنبال زندگی هستند. عقاید اغلب معتدلی هم دارند، خیلی‌هاشون به سبک و شیوه مختص خودشان مسلمانند و دارند زندگی می‌کنند و آن را به میل بنده در مجلس و دولت و جای دیگر، تنظیم نمی‌کنند.

توانگر یادآور شد: حداقل صدای بلند و گوش‌خراشی مثل سوپرانقلابی‌ها و براندازان ندارند، درنتیجه براحتی توسط هر دوطرف هم مصادره می‌شوند، اما این‌ها دارند زندگی خودشان را می‌کنند؛ این‌ها را باید شناخت، باید حرفشان را شنید و آنها را بحساب آورد.

همچنین مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در توییتی عنوان کرد: از مصوبه کنکوری جدید شورای انقلاب فرهنگی نگران هستیم و این را کتبا و نیز در حضور رئیس جمهور به شورا گفتیم. طبق نظر امامین انقلاب مصوبات شورا برای مجلس و سران قوا هم لازم الاجراست و «سازمان بازرسی کل کشور» طی نامه‌ای به وزیر علوم مصوبه کنکوری شورا را لازم الاجرا دانست.

سید محمد مولوی نماینده مردم شهرستان آبادان هم توییت کرد: کسب مقام های برتر توسط دانش آموزان رادر المپیادهای جهانی تبریک عرض می کنم. بازهم به دنیا ثابت شد که استعداد ایرانی از متوسط استعداد جهانی بالاتر است، باید از وجود این نخبگان در حل مشکلات کشور استفاده کرد. دشمنان ایران در حکومت های گذشته با ایجاد فقر علمی، فقر اقتصادی و صنعتی را به همراه آوردند.

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم نیز در توییتر نوشت: دیروز با خانواده در جشن بزرگ غدیر (مهمونی ۱۰کیلومتری) شرکت کردم. خیابان ولیعصر(عج) مالامال از مردمی بود که عشق به ولایت و ائمه معصومین(ع) در درونشان موج می‌زد. شک ندارم با این ویژگی که مردم عزیزمان دارند می‌توانیم از مشکلات و سختی‌ها عبور کنیم. لازمه آن کار و تلاش و وحدت است.

همچنین محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در توییتی عنوان کرد: هنوز سفر بایدن به منطقه تمام نشده که با ورود روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران، تلاش‌های آمریکا برای انزوای ایران در نطفه خفه شد. انزوا یا تشکیل اتحاد نظامی علیه ایران تبدیل به رویای دست نیافتنی شده است و آمریکا در منطقه باید به شکست سلام کند.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران هم توییت کرد: به فراخور مسئولیتی که در فراکسیون محیط زیست دارم می‌بایست سفرهای مختلفی را برای سرکشی به نقاط مختلف کشور بروم، عمده سفرهایم همراه است با اتفاقات تلخی که بشر بر محیط پیرامونش وارد ساخته است اما تلخی این رخدادها با شیرینی همراه می‌شود وقتی که امثال آقای هندورابی‌زاده را می‌بینم.

وی اضافه کرد: محیط بان دلسوزی که لشکری یک نفره برای طبیعتش است و توانسته تمام ۱۲۱ ساکن جزیره هندورابی به محیط‌بانانی دلسوز بدل کند. قدردان زحمات این محیط بان و رئیس محیط زیست منطقه کیش هستم که با تلاش خود بیشترین خدمات را به زیست پیرامونشان ارائه کرده‌اند.

علی بابایی کارنامی ‏‏نماینده مردم ساری و میاندرود نیز در توییتی نوشت: سال گذشته در چنین روزهایی قطع مکرر برق امان مردم را بریده بود اما امسال با وجود افزایش مصرف با چند هماهنگی بین دستگاهی و تعمیرات به موقع واحدهای نیروگاهی شاهد قطع برق نیستیم. وقتی می‌گفتیم اراده‌ای برای حل مشکلات نیست منظور مواردی از این دست بود.

امروز همچنین هادی بیگی‌نژاد ‏‏‏‏نماینده مردم ملایر در توییتر عنوان کرد: ما امکان تولید ۴میلیون بشکه نفت خام را در روز داریم که یک میلیون آن صادر و ۲ میلیون صرف پالایشگاه‌های داخلی می‌شود. بدیهی است که ۱میلیون بشکه باقی مانده، مشکل نفت جهان را باتوجه به نیاز بالای آن‌ها حل نمی‌کند و صرفا مغالطه‌ای از سوی آمریکا برای تغییر محاسبات ایران در مذاکرات است.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، خنج ، شهر تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خنج شهر تهران نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!