Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:19:19 GMT

جشن عید غدیر خم در در مسجد کبود ایروان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۸۷۲۰

جشن عید غدیر خم در در مسجد کبود ایروان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم جشن عید غدیر خم با حضور عباس بدخشان ظهوری، سفیر، سید حسین طباطبایی، رایزن فرهنگی کشورمان در ارمنستان، جمعی ایرانیان مقیم و عاشقان اهل بیت (ع) در مسجد کبود ایروان برگزارشد.


در این مراسم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، حجت‌الاسلام محمد فلاح، امام جماعت و جمعه مسجد کبود ایروان در سخنانی، با بیان آیات ۶۷ و ۳ سوره مبارکه مائده گفت: نصب علی علیه السلام به مقام امامت و ولایت به دستور خداوند بوده و اطاعت از امیرالمؤمنین (ع) همانند اطاعت از رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) خواهد بود و اکمال دین و اتمام نعمت به امامت آن وجود با عظمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین، با قرائت احادیثی از پیامبر اعظم و ائمه طاهرین علیه السلام به بیان فضائل اولین وصی و خلیفه بلافصل پیامبر (ص) پرداخت.

در ادامه این مراسم، مولودی خوانی در وصف مولی الموحدین امیرالمؤمنین (ع) توسط مداح اهل بیت (ع) و اهدای جایزه مسابقه غدیر که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان برگزار شد، انجام شد.

کد خبر 5542062

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرالمومنین ع رایزن فرهنگی جشن عید غدیر عید غدیر 1401 عید غدیر خم مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر 1401 قرآن کریم قرآن جشن عید غدیر فعالیت های قرآنی غدیر خم هیات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی نهج البلاغه شیعه امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد