Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه اصناف جایگاه مهمی در شکل دهی کسب و کار‌های کوچک دارند افزود: با حضور آقای دکتر علیرضا شاهمیرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت از یک پروژه شرکت پخش آبزی فناور در زمینه بسته بندی و پخش انواع ماهیان خاویاری و یک پروژه با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در زمینه بسته بندی و سردخانه محصولات هایپری در شهرک صنعتی سفیدرود بازدید به عمل آمد که همین دو پروژه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به فعالیت بیش از ۱۳۱ هزار واحد صنفی در گیلان اشاره نمود و اظهار داشت: تامین اقلام اساسی و قابل عرضه این واحد‌های صنفی در مبادی رسمی توسط ۱۷۶ شرکت پخش در استان انجام می‌شود که این زنجیره را تکمیل می‌نماید.

 پورحیدری با اظهار اینکه هیات رئیسه اتاق‌های صنفی و بازاریان در اجرای مردمی سازی توزیع یارانه‌ها نقش بسزایی داشتند. عنوان کرد: در تنظیم و تعادل بازار و برون رفت از التهابات ناشی از طرح بزرگ اقتصادی دولت سیزدهم اصناف و کسبه در خط مقدم طرح بودند که این وفاق و همدلی با نظارت و مساعدت دستگاه‌های مرتبط باعث آرامش بازار در استان گردید.

مدیرکل صمت گیلان از احداث شهرک صنفی خدمات خودرویی در آینده نزدیک در استان سخن گفت و تشریح کرد: برای اولین بار این شهرک در مجاورت شهرک صنعتی سفیدرود در مساحتی به متراژ ۱۷ هکتار با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف ساماندهی صنوف خودرویی به صورت مجموعه کامل در خارج از شهر رشت ایجاد خواهد شد که امروز مقدمات اجرای آن با حضور معاون وزیر صمت و سرمایه گذاران این طرح بررسی گردید.

وی افزود: گیلان استانی پیشتاز در بحث ثبت شناسه کالا، سامانه پاسخگویی ۱۲۴ و تامین زنجیره مالی در کل کشور است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تعامل نمایندگان و مسئولین استان در حمایت از صنعت گیلان؛ از راه اندازی یک شهرک فناوری و شهرک نساجی در شمال کشور در محل فعلی شرکت صنایع پوشش خبر داد و افزود: راه اندازی این دو واحد تاحد قابل توجهی از انتظار و مطالبات مردم و مسئولین در حوزه اشتغال را پاسخ خواهد. داد.

گفتنی است در ادامه این سفر یک روزه معاون وزیر صمت، طی دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی؛ ظرفیت کسب و کار‌های نوآورانه و فناور و فضای بازار این منطقه اقتصادی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت گیلان اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت ۱۸ نفر در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر، منطقه امیر هنده فوشازده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، کمیل پرناک امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس انجام شده با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان، نجات‌گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با پنج تیم امدادی از جمله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و خدمات سرپایی، سایر مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 751032

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی