Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به درخواست دمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین برای برگزاری دادگاهی ویژه علیه روسیه، گفت که این جنایات جنگی کی یف است که نیاز به تحقیق و بررسی دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری تاس، این دیپلمات ارشد روس افزود: متاسفانه بیانیه های مشابه بسیاری شنیده ایم و رژیم کی یف آن را منعکس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بی اساس خواندن اتهامات مطرح شده علیه مسکو تاکید کرد که یک کارزار آشکار فشار و تحریف واقعیت علیه روسیه به راه افتاده است.

ورشینین به اطلاعاتی استناد کرد مبنی بر اینکه روسیه و نیروهای متحد این کشور از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، بیش از ۶۰ هزار مین و مواد انفجاری به جا مانده از اوکراینی ها را پاکسازی کرده اند.

دیپلمات مزبور گفت: غیرنظامیان در درجه اول از چنین مین ها و وسایل خطرناکی رنج می برند و باید با این مساله با شدت برخورد شود. حملاتی از جمله گلوله باران بی هدف تاسیسات غیرنظامی در دونباس باید مورد مجازات قرار گیرد.

وی خواستار تحقیق در مورد جنایات حکومت کی یف شد که به گفته او، تاسیسات غیرنظامی را هدف قرار داده است.

مقام روس در نهایت تصریح کرد: بسیاری از شرکای غربی ترجیح می دهند چشم خود را به روی این واقعیات ببندند و به دیدگاه خود از وقایع که با واقعیت در تضاد است، پایبند باشند.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کی یف

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کی یف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین