Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد امین امانی دبیر اجرایی جشنواره، روز سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: پیاده سازی راهبرد توسعه اقتصاد محلی با سرمایه گذاری در زمینه صنعت باغداری مفید و مناسب از اهداف مهم این جشنواره است.

 وی افزود : شهرستان میناب با قدمت بالا و قریب به یکهزار و ۷۰۰ هکتار باغ انبه به عنوان قطب تولید میوه گرمسیری انبه و یاسمین گل در سطح استان و کشور است که با برگزاری این جشنواره به معرفی بیشتر این شهرستان پرداخته می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 امانی خاطرنشان کرد : معرفی و تقویت ظرفیت های میناب در حوزه های مختلف و تشویق و ترغیب چهره های موفق و فعال در زمینه باغداری به کاشت محصولات بومی منطقه را از دیگر اهداف جشنواره دانست.
وی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره فرصتی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت‌های شهرستان میناب است.
دبیر اجرایی جشنواره انبه و یاسمین گُل میناب یاد آور شد: سمینار یک روزه میناب شناسی، نکوداشت یکی از مفاخر فرهنگی میناب، برگزاری روز خانواده، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، نورافشانی قلعه هزاره و مسابقه عرضه محصولات خانگی با اولویت فرآورده های انبه و بازی های بومی محلی، برگزاری آیین‌های میناب به شکل نمادین 'شب آیین میناب' و شعرخوانی و ضرب المثل خوانی بومی، تور میناب گردی و کارگاه گیاه و گل شناسی در این جشنواره دیده شده است.
میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان، یکی از قطب های مهم کشاورزی به‌ویژه در زمینه تولید انبه است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی میناب شهرداری میناب هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی میناب شهرداری میناب وزارت جهاد کشاورزی میناب شهرداری میناب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان