Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه می‌توان با کمترین هزینه، بهترین قطعات خودرو را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنیم؟ با توجه نوسان بالای قیمت‌ها در بازار لوازم یدکی، بسیاری از رانندگان قدرت خرید لوازم مصرفی و لوازم یدکی اصل را ندارند و به ناچار، تن به خرید قطعات غیراصل و استوک می‌دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از شیکاست، ما در این مطلب راه‌کارهایی را به شما ارائه می‌دهیم که لوازم مورد نیاز اتومبیل خود را با به‌صرفه‌ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین فروشگاه‌ لوازم یدکی آنلاین ام وی ام، چری، لیفان و جک

مشتری‌مدار بودن اصطلاحی است که امروزه همه فروشگاه‌ها اعم از حضوری و آنلاین بیان می‌کنند، اما سوال اینجاست که آیا واقعا این مشتری مدار بودن در عمل نیز خود را نشان می‌دهد؟ در یک تعریف جامع می‌توان مشتری مداری را توجه به نیازهای مشتری و ارائه خدمات ایده‌آل او بیان کرد. در زمینه خرید لوازم یدکی خودرو این ویژگی در ارائه قطعات یدکی با قیمت به‌صرفه و درعین حال اصل، همراه با گارانتی پس از تحویل خلاصه می‌شود.

 همچنین این مراکز بایستی پشتیبانی رایگان در خرید قطعات یدکی ام وی ام، چری، لیفان و جک به مشتریان خود ارائه دهند که فرد با خیال آسوده‌ از جزئیات قطعه مورد نظر اطلاع یابد و سپس اقدام به خرید نماید.

مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در هنگام خرید لوازم مصرفی و یدکی

قطعات تقلبی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خرید و فروش آنلاین لوازم یدکی و لوازم مصرفی به شمار می‌آید که امروزه تشخیص این مورد از روی بسته‌بندی کالا حتی برای مکانیک‌ها نیز دشوار شده است. بنابراین افراد عادی و رانندگان چگونه می‌توانند تقلبی بودن قطعه را تشخیص دهند؟

اولین راه‌حل، خرید از مراکز دارای گواهینامه استاندارد و سابقه کاری چندین ساله است. راه‌کار بعدی توجه به خدمات پس از تحویل فروشگاه مورد نظر خواهد بود که شامل تعهد فروشنده در قبال تعویض اجناس خراب (در صورت اثبات) و گارانتی بازگشت وجه به مشتری می‌شود.البته نباید به هولوگرام و برچسب‌های استاندارد روی بسته‌بندی دل‎گرم شوید، چرا که به راحتی می‌توان بسته‌های هزارتایی از این مدل برچسب‌ها را خریداری کرد.

قیمت‌های ارزان، دامی برای جذب مشتری

شاید تا به حال ضرب‌المثل "هیچ گرانی بی‌حکمت نیست و هیچ ارزانی بی‌دلیل" به گوشتان خورده باشد، اما آیا درباره مفهوم این کلام اندیشیده‌اید؟ به طور کلی فروشگاه‌های عرضه لوازم یدکی با ترفندها و شعارهایی از قبیل ارزان‌تر از همه‌جا به دنبال جذب مشتری برای خود هستند. البته همیشه ارزانی و گرانی دال بر بی‌کیفیت یا اصل بودن کالا نیست و گاهی اوقات عواملی مثل تغییرات نرخ ارز برای واردات قطعات خودروهای خارجی باعث گرانی یا ارزانی لوازم یدکی خواهد شد. بنابراین بهتر است که اجناس مورد نیاز خود را فقط از یک شرکت خریداری نکنید و حدالامکان قیمت فروشگاه‌های مختلف را در هنگام خرید با یک‌دیگر مقایسه نمایید. شیکاست با کیفیت‌ترین قطعات خودرو را با قیمت مناسب در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهد.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز شیکاست

تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه جزء بخش‌های دوست‌داشتنی خرید لوازم مصرفی و یدکی خودرو محسوب می‌شود. بنابراین فروشگاه آنلاین قطعات خودرو شیکاست تا 50 درصد تخفیف برای محصولات خود در نظرگرفته است. امروزه افراد به دلیل مشغله کاری و دلایل دیگر از جشنواره‌های تخفیف‌ و فروش‌های ویژه قطعات اتومبیل جا می‌مانند. این مجموعه برای آسودگی خیال مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کلیه تخفیف‌های مناسبتی و فروش‌های استثنایی لوازم خودرو را به صورت ایمیل و پیامک به اطلاع شما می‌رساند. فقط کافیست در سایت این فروشگاه ثبت‌نام کنید تا زودتر از همه این اخبار را به صورت رایگان دریافت کنید.

سخن پایانی

موارد بیان شده در این مطلب حاصل سال‌ها تجربه خرید و فروش لوازم یدکی کارشناسان فروشگاه تخصصی لوازم یدکی شیکاست است. اشتراک‌گذاری این نکات با افراد دیگر یکی از موثرترین راه‌های جلوگیری از خرید قطعات تقلبی و هدر رفت سرمایه آن‌ها می‌شود. همچنین اگر به دنبال خرید آسان و بدون دغدغه لوازم یدکی خودروهای ام وی ام، چری، لیفان و جک هستید، می‌توانید سری به وب‌سایت فروشگاه شیکاست بزنید و تمامی موارد گفته شده را با چشمان خود مشاهده نمایید.

منبع: فروشگاه قطعات خودرو شیکاست

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم یدکی خودرو لوازم مصرفی خودرو قطعات خودرو فروشگاه آنلاین قطعات خودرو خرید قطعات آنلاین خودرو قطعات یدکی قیمت لوازم یدکی لوازم مصرفی قطعات خودرو لوازم یدکی خرید لوازم فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از راهنماتو، این مکان پناهگاه امنی است که برای زدودن آلودگی ها از تن پس از یک روز خسته کننده و یا در ابتدای روز دقایقی را در آن می گذرانیم. حمام باید همیشه تمیز باشد و بخوبی ضدعفونی شود. علاوه بر این، برخی لوازم موجود در این مکان هستند که نه تنها کارایی لازم را ندارند، بلکه وجود آنها در حمام مضراتی را نیز به همراه خواهد داشت. پس اگر به سلامت خود و تمیزی حمام منزلتان اهمیت می دهید، همین الان این ۸ وسیله را دور بیندازید!

۱- حوله‌های قدیمی و فرسوده
حوله‌های فرسوده و قدیمی علاوه بر ظاهر نامناسب کارایی خود را نیز در خشک کردن از دست می دهند. در واقع این حوله ها رطوبت زیادی را به خود جذب کرده و به این سادگی ها خشک نمی شوند. همین مساله می تواند منجر به کپک زدن آنها شود. حوله‌های قدیمی‌ را با حوله های جدید جایگزین کنید. می توانید از این حوله ها به عنوان پارچه برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

۲- روکش دوش پلاستیکی آلوده
اگر از روکش دوش پلاستیکی استفاده می کنید، فراموش نکنید هر چند وقت یک بار آن را ضدعفونی کنید. در غیر این صورت ممکن است در اثر باقی ماندن کف صابون بر روی روکش دوش شاهد رشد کپک در این مکان باشید. در صورتی که نتوانستید آلودگی های روکش دوشتان را از بین ببرید، توصیه می کنیم حتما آن را دور بیندازید.

۳- لوازم آرایش تاریخ گذشته
تاریخ مصرف لوازم آرایش خود را بررسی کنید و در صورتی که منقضی شده اند، آنها را دور بیندازید. اگر جعبه آنها را دور انداخته اید و تاریخ انقضایشان را نمی دانید و زمان زیادی نیز از خرید این محصولات گذشته است، به احتمال زیاد منقضی شده اند و وقت دور انداختن آنها فرا رسیده است.

۴- ابزار موی آسیب‌دیده
هرگز از اتوی مو یا سشوار آسیب دیده استفاده نکنید. محصولاتی که دچار قطعی سیم یا سوختگی ناشی از گرمایش شده اند، خطرات ایمنی برای شما به همراه خواهند داشت و ممکن است شما را دچار برق گرفتگی کنند. علاوه بر این، تمیزکردن اتوی مو، سشوار و انواع برس مو را فراموش نکنید.

بهترین روش برای نو و تمیز نگه داشتن فرش‌های خانه

۵- لیف حمام قدیمی
لیف حمام آن طور که به نظر می رسد، ناجی پاکیزگی نیست. این لیف ها پس از مدتی مملو از سلول‌های مرده پوست، مواد شوینده، انواع باکتری، قارچ و کپک شده و در هنگام استفاده، وارد بریدگی‌های پوست ناشی از اصلاح تیغ می شوند و زمینه را برای بروز حساسیت و عفونت فراهم می کنند. اگر لیفتان از الیاف طبیعی ساخته شده است، توصیه می شود هر ۳ تا ۴ هفته یک بار و اگر از الیاف پلاستیکی ساخته شده است، هر ۲ ماه یکبار آن را تعویض کنید.

۶- ضد آفتاب تاریخ مصرف گذشته
کرم های ضدآفتاب آنقدرها که فکر می کنید، دوام ندارند. این محصولات پوستی پس از انقضا تاثیر خود را از دست می دهند و محافظت کمتری در برابر اشعه های مضر UV ارائه خواهند داد. پس اگر پس از مدتی به سراغ کرم ضدآفتاب خود رفته اید و یا زمان زیادی از خرید آن گذشته است، حتما تاریخ انقضای آن را بررسی کنید.

۷- بطری‌های خالی شامپو و نرم‌کننده
بطری های خالی شامپو و نرم کننده را دور بیندازید. این کار از اشغال فضای نگهداری لوازم حمام جلوگیری کرده و شناسایی و دسترسی به محصولات مورد نیازتان را آسان تر خواهد کرد.

۸- محصولات بهداشتی کوچک
همه ما دوست داریم که در تعطیلات از لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک هتل استفاده کنیم و در صورت عدم استفاده ممکن است آنها را به منزل بیاوریم. این محصولات اغلب به علت کوچک بودن در زیر بطری های بزرگتر با پشت کشو پنهان می شوند و تا مدت ها فراموش می کنیم از آنها استفاده کنیم. تاریخ انقضا و سازگاری این محصولات با پوستتان را بررسی کنید و از استفاده از برندها و فرمولاسیون های ناشناخته خودداری نمایید.

کد خبر 848276 برچسب‌ها سلامت خبر مهم

دیگر خبرها

  • لوازم یدکی رنو
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟