Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سیار اهدای خون از جمله موکب‌هایی بود که با تاسی از نام امام علی (ع) در جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر تهران برپا شد و با استقبال مردم نوعدوست جلوه دیگری از سیره عملی اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایران اکونومیست، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، به مناسبت عید سعید غدیر، میهمانی 10 کیلومتری مردم تهران در خیابان ولی عصر، حدفاصل چهارراه ولی‌عصر تا چهارراه پارک‌وی برگزار شد و صدها هزار نفر از مردم پایتخت در آن حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین میهمانی و رویداد جمعی که به همت گروه‌های مردمی و تسهیل‌گری برخی از نهادها برگزار شد هم میزبان وهم میهمان‌های آن را مردم تشکیل داده بودند و هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا نمودند.
 
در این بین نیز تیم سیار اهدای خون در ساختمان وزارت صنعت مستقر شد تا با حضور مردم نوعدوست در جهت اهدای خون صحنه هایی از عشق، محبت و خیرخواهی به نمایش گذاشته شود.
 
پخش بروشور اطلاع رسانی در مورد فعالیت‌های سازمان انتقال خون و نشانی مراکز ۱۴ گانه اهدای خون استان تهران در کنار اهدای بادکنک به کودکان، از جمله فعالیت‌های صورت گرفته تیم سیار اهدای خون بود.
 
مدیرکل انتقال خون استان تهران در حاشیه پیاده روی ۱۰ کیلومتری جشن غدیر با بیان اینکه یکی از مسئولیت های اجتماعی در راستای منش و سیره عملی اهل بیت(ع)، فرهنگ اهدای خون است که نجات بخش جان بیماران می باشد، گفت: این مراسم فرصت خوب و ارزنده ای بود تا بار دیگر پیام رسان فرهنگ اهدای خون باشیم و به کسانی که دل در گرو ارزش های الهی دارند، یادآوری کنیم که نجات جان انسان ها از مهمترین و اصلی ترین ارزش های الهی است.

دکتر محمدرضا مهدی زاده ابراز امیدواری کرد: با فرهنگسازی این کار انسان دوستانه در بین نسل جوان، بتوانیم پشتوانه ای خوب برای تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران در سال‌های پیش رو داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اهدای خون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اهدای خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.   علی عسگری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.   وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • قلعه خواجه لرزید
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است