Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عوامل فیلم سینمایی «هناس» با حضور در پردیس سینمایی آزادی، به تماشای «بدون قرار قبلی» نشستند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «شهره پیرانی» همسر شهید «داریوش رضایی نژاد» که روایت زندگی او در فیلم سینمایی «هناس» به تازگی در سینما‌های سراسر کشور در حال اکران است، به همراه آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه کننده این اثر در پردیس سینمایی آزادی با خرید بلیط فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به تماشای آخرین ساخته بهروز شعیبی که در فیلم «هناس» ایفاگر نقش شهید داریوش رضایی نژاد است، نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از یادداشت شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد که پس از تماشای فیلم بهروز شعیبی منتشر شده، آمده است:
«فیلم تمام می‌شود، ولی تو تمام نمی‌شوی، نمی‌خواهی از صندلی سینما بلند شوی بس که آرامش گرفته‌ای از فیلم ... نمی‌خواهی دل بکنی از هویتت، از سرزمینت، از زیبایی‌های جای جای ایران...
تو هم می‌خواهی برگردی به خودت...
بدون قرار قبلی قصه بازگشت به خویشتن است!».
بهروز شعیبی کارگردان و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است که در آثار متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته و آثار مختلفی از جمله فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» را کارگردانی کرده است.
او در فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی به عنوان بازیگر نقش شهید داریوش رضایی‌نژاد در مقابل مریلا زارعی ایفای نقش می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عوامل بدون قرار قبلی فیلم سینمایی رضایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر