Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:42:00 GMT

زمان جدید بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۱۵۲

 تاریخ تازه برگزاری بازی‌های آسیایی 2022 اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی های آسیایی 2022 هانگژوی چین قرار بود در روزهای 10 تا 25 سپتامبر 2022 معادل 19 شهریورماه تا 3 مهرماه سال جاری برگزار شود ولی به دلیل شیوع دوباره کرونا در چین، به زمان نامعلومی موکول شده بود.

 زمان جدید بازی های آسیایی 2022 هانگژو از سوی شورای المپیک آسیا مشخص شده و قرار است 23 سپتامبر تا 8 اکتبر (یکم تا 16 مهر) انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام شورای المپیک آسیا، طی جلسات متعددی که آخرین آنها یک شنبه برگزار شده، به منظور عدم تداخل با سایر رقابت های ورزشی بین المللی، بررسی و در نهایت تاریخ فوق تعیین شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر بازی های آسیایی میزبانی رقابت ها هانگژو چین آیت الله ناصری مصطفی تاجزاده اسکوچیچ حمید نوری مازیار لرستانی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران ۹ خرداد ماه وارد ایران خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی امین قربانی از تیم ملی سابر و مطرح شدن صحبت‌های مختلف در خصوص احتمال حضور کریستین بائو در راس تیم ملی ایران در المپیک پاریس، در نهایت پیمان فخری برای هدایت تیم ملی سابر کشورمان معرفی و رایزنی‌های فدراسیون با این مربی برای هدایت تیم ملی اسلحه سابر منجر به توافق طرفین در این زمینه شد.

پرونده شمشیربازان ایران در سئول بسته شد

تاریخ ورود فخری به تهران، 9 خرداد عنوان شده است تا تمرینات ملی پوشان با هدایت وی آغاز شود.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای دومین بار در المپیک شرکت می‌کند. هدایت این تیم در المپیک 2020 توکیو هم برعهده پیمان فخری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • مشخص شدن زمان حضور فخری در ایران
  • دانشگاه کاشان درجایگاه سوم انتشار مقالات رتبه بندی آسیایی تایمز
  • جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم