Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمه‌های آتش سوزی شرکت بیمه سامان، گفت که فرآیند بررسی میزان خسارت آتش سوزی درکارخانه مبلمان سازی واقع در شهرک صنعتی شمس آباد آغاز شده و پس ازدریافت اسناد و مدارک مورد نیاز از بیمه گذار و گزارش کارشناسان متخصص و منتخب بیمه مرکزی، گزارش نهایی ازمیزان خسارت‌ها اعلام خواهد شد. “فریبا نقی پور” با حضور در محل حادثه درشهرک صنعتی شمس آباد، اذعان داشت:اعلام دقیق میزان خسارت وارده منوط به دریافت گزارش ازآتش نشانی و سایر مراجع از جمله خود بیمه گذار بوده که تا زمان تکمیل و بررسی این گزارش ها، نمی‌توان در مورد میزان قطعی خسارت وارده، اظهار نظری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارخانه مبلمان سازی درشهرک صنعتی شمس آباد، صبح روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه دچارحریق شدکه این حادثه، مصدوم و یا خسارت جانی در بر نداشت.

به گفته نقی پور، شرکت بیمه سامان به عنوان بیمه گر این کارخانه حادثه دیده، از زمان بروز حادثه در کنار بیمه گذار بوده و این همراهی همچنان ادامه داراست.

مدیر بیمه‌های آتش سوزی شرکت بیمه سامان، با اشاره به افزایش خسارت‌های آتش سوزی درماه‌های اخیر، تصریح کرد: با هدف پیشگیری از حوادث و حفظ اموال بیمه گذاران و سرمایه‌های ملی، رعایت موارد ایمنی از جمله توصیه‌های ایمنی اعلامی شرکت‌های بیمه گر، امری ضروری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی بیمه سامان صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 صنعتی شمس آباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار