Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود الراس» عضو دفتر سیاسی جنبش «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین»(جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین) تأکید کرد که سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسی به تهران و برگزاری نشست سه‌جانبه، بیانگر حجم تغییرات در عرصه بین‌الملل است.

الراس با بیان اینکه این تغییرات، با آغاز بحران روسیه و اوکراین شتاب گرفته است، به خبرگزاری «قدس برس» گفت: سفر پوتین به تهران در راستای جنگ شکست اراده‌ها بین آمریکا و روسیه بوده و در واقع پاسخ مستقیمی به سفر بایدن به منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید از نشست تهران برای حمایت از مسئله فلسطین و شکست هژمونی آمریکا که در حمایت از رژیم صهیونیستی است، استفاده کرد، خواستار تشکیل ائتلاف جدیدی در نشست تهران شد که در پاسخ به ائتلاف عربی-اسرائیلی تشکیل شود.

این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، این نشست، پاسخی از سوی ایران به محاصره و تحریمهای غرب است و نقش ایران را به عنوان بازیگر اصلی در منطقه برای مقابله با ائتلافی تقویت می‌کند که آمریکا برای تشکیل آن تلاش می‌کند.

الراس با اشاره به تغییر نظام تک قطبی به چند قطبی در نظام بین‌الملل، خاطر نشان کرد: این تحولات فرصت مهمی برای ما فلسطینی‌هاست تا از آن استفاده کرده و حرکت دیپلماتیک یکپارچه‌ای را برای حمایت از مسئله فلسطین آغاز کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: نظام تک قطبی همیشه در اردوگاه مخالف امت عربی و ملتهای آن قرار دارد و دنباله‌روی و غارت منابع ملتها را افزایش داده و تمامیت ارضی و استقلال آن را از بین برده است.

 رئیس جمهور فدراسیون روسیه در پنجمین سفر خود به تهران و نخستین سفرش در دولت سیزدهم و به منظور شرکت در هفتمین نشست سران روند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) امروز (سه‌شنبه)‌ ۲۸ تیر ماه وارد تهران می‌شود.

هفتمین نشست سران روند آستانه قرار است بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و به میزبانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تهران برگزار شود. اردوغان در ساعات پایانی دیشب (دوشنبه) به تهران سفر کرد و صبح امروز نیز مورد استقبال رسمی آیت‌الله رئیسی در مجموعه سعدآباد قرار گرفت/فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: نشست تهران مقام فلسطینی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند