Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری حدود ۲هزار و ۴۰۰ تن قیر رایگان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰شرکت باز آفرینی شهری بین شهرداری های زاهدان، زابل، جالق، بنجار، دوست محمد، ادیمی، محمدآباد، سراوان میرجاوه وسوران و زهک جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا- با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداریهای ۱۲ شهر ذکر شده استان موظف اند سهمیه قیر را صرف معابر فاقد آسفالت نمایند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان حاشیه نشینی را یکی از چالش مهم شهری این استان برشمرد و گفت: این اداره کل در راستای اجرایی شدن سیاست های محرومیت زدایی از چهره محلات حاشیه شهرهای استان علاوه بر تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها، پروژه های بازآفرینی شهری را در حاشیه شهرهای زاهدان، زابل، خاش و سراوان در دست اقدام دارد.

مهدیار خاطر نشان کرد: تلاش این اداره کل با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری خلق فضاها و مکان های شهری مناسب با هدف رسیدن به توسعه پایدار در محلات هدف باز آفرینی شهری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان