Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@07:34:26 GMT

در مهمونی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر چه گذشت ؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۵۹۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛  مهمونی ده کیلومتری که قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود از ظهر حدود ساعت ۱۴ خیل عظیمی از مشتاقین امامت و ولایت را به خود دید که از سراسر تهران خود را به خیابان ولیعصر (عج) رساندند تا عشق و ارادت خود را به امام علی (ع)، ائمه معصومین و ولایت نشان دهند.

یاد اربعین افتادیم؛

در این مراسم که به سبک اربعین و با برپایی موکب‌‎ها برای پذیرایی از مردم پیش‌‎بینی شد، حضور مردمی همه را غافلگیر می‌‎کند، هر چه به ساعت ۱۸ نزدیک می‌‎شویم، پیر و جوان، کوچک و بزرگ و موج جمعیت مردمی برای حضور در این مراسم پر شکوه از ورودی‌‎های خیابان ولیعصر به آنجا سرازیر می‌‎شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور مسئولین در مهمونی؛

برخی چهره‌‎های مسئولین مثل دکتر محمد باقر قالیباف و علی نیکزاد رئیس و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم دیده می‌‎شوند که هم دوش مردم حضور دارند.

حضور میلیونی؛

حدود ۳۵۰ موکب از هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی و خدماتی از چند روز پیش در خیابان، ولی عصر (عج) مستقر شده‌اند. مکان مهمانی هم خیابانی به وسعتِ ۱۰ کیلومتر است؛ یعنی مهمانی از چهار‌راه، ولی عصر آغاز و به پارک‌وی ختم می‌شود.

نزدیک ساعت  ۲۰، ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری اعلام می‌کند که جمعیت افراد حاضر در این برنامه از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است. این ستاد از مردم می‌خواهد تا اگردر مسیر این مهمانی حضور ندارند از مراجعه و حضور به خیابان، ولی عصر خودداری کنند.

نقد جدی؛

برگزاری این مراسم با اینکه پرشور بود، اما نقد‌های جدی نیز به آن وارد است، از محل برگزاری تا پیش‌‎بینی برنامه‌‎ها می‌‎توانست این حضور پر شور را شیرین‌‎تر کند، ما باید باور کنیم این مردم عاشق ولایت و امامت هستند و هربار بر آن‌‎ها تکیه می‌‎کنیم حضوری میلیونی و گسترده دارند.

باور عشق به ولایت و امامت؛

مهمونی ده کیلومتری بار دیگر ثابت کرد که مردم به مسیر امامت و ولایت اعتقاد دارند و به همه این مهم را گوشزد کرد که باید عشق میلیونی مردم به ولایت و امامت را باورکنیم.  

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امام علی دانشجو رئیس مجلس شورای اسلامی علی نیکزاد محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است