Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:36:40 GMT

سه پردیس دیگر میزبان آثار جشنواره فیلم شهر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۶۲۸

سه پردیس دیگر میزبان آثار جشنواره فیلم شهر شدند

به گزارش ایرنا از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، همزمان با نمایش آثار سینمایی بلند بخش مسابقه سینمای ایران در محل جشنواره، این آثار در سه پردیس سینمایی «رازی»، «راگا» و «تماشا» نیز نمایش داده می‌شود.

برنامه نمایش این آثار سینمایی در پردیس‌های راگا، رازی و تماشا به شرح زیر است: یکشنبه ۲۶ تیر ماه فیلم سینمایی موقعیت مهدی، دوشنبه ۲۷ تیر فیلم سینمایی منصور، سه شنبه ۲۸ تیر فیلم سینمایی خورشید، چهارشنبه شنای پروانه، پنجشنبه فیلم سینمایی یدو و جمعه فیلم سینمایی آبادان یازده ۶۰ نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی از ۲۷ تیر آغاز شده و برگزاری آن تا ۳۱ تیر در پردیس سینما گالری ملت ادامه دارد.

برچسب‌ها سینمای ایران جشنواره فیلم شهر جشنواره ‌های فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم شهر جشنواره های فجر سینمای ایران جشنواره فیلم شهر جشنواره های فجر فیلم سینمایی فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنمایشگاه برگزیده‌ای از آثار رضا مافی به نمایشگاه‌گردانی (کیوریتوری) محبوبه کاظمی، مدیرمسئول نگارخانه تخصصی هنر‌های ایرانی - اسلامی ترانه باران، روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت جاری از ساعت ۱۷ در ۶ گالری موزه هنر‌های معاصر تهران افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده از رضا مافی شامل دستخط‌ها، مشق‌ها و بخشی از لوازم و مجموعه شخصی این خوشنویس و نقاش ایرانی با محوریت فرهنگی و پژوهشی به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه مذکور بر اساس پژوهش‌های نمایشگاه‌گردان، از میان متون و مطالب به جا مانده از هنرمند انجام و سعی شده است دیدگاه رضا مافی به مثابه یکی از هنرمندان اثرگذار عرصه هنر‌های تجسمی، معرفی و روایت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • نمایش برگزیده‌ای از آثار رضا مافی در موزه هنر‌های معاصر تهران
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد