Web Analytics Made Easy - Statcounter

طللوع‌کیان مربی تیم ملی والیبال درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: سفر سخت و طولانی داشتیم. حدود ۵۰ روز است که خارج از کشور حضور داریم. به هر حال ایرانی‌ها احساساتی هستند. دوری از خانواده و وطن سخت است، مخصوصاً که تیم ایران بازیکنان ۲۰-۲۱ ساله در ترکیب تیم خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طلوع کیان ادامه داد: در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها هشت تیم برتر دنیا حضور دارند. امسال شیوه برگزاری این رقابت‌ها هم تغییر کرده است. ۱۶ تیم که هر تیم ۱۲ بازی انجام داد و طبق قرعه هر تیمی با ۳ تیم در مرحله مقدماتی بازی نکرده است.

او گفت: شرایط خیلی سختی بود، اما از هفته اول برد‌های خود را آغاز کردیم. ۲ برد و ۲ باخت در هفته اول و دوم کسب کردیم. در هفته سوم کارمان خیلی بهتر شد و در مجموع روند رو به رشدی داشتیم. این روند موجب شد تا تیمی که تجربه کمی داشت به فینال راه پیدا کند. چند بازیکن ما برای نخستین بار در لیگ ملت‌ها حاضر شدند.

مربی تیم ملی والیبال ایران افزود: سال‌ها وقتی خودمان به عنوان مربی و کارشناس صحبت می‌کردیم، می‌گفتیم که لیگ ملت‌ها محلی برای تجربه اندوزی و یادگیری والیبال است. در حال حاضر فدراسیون جهانی والیبال مسابقات زیر ۲۳ سال را حذف کرده و به همین دلیل بین رده جوانان و بزرگسالان مسابقات برگزار نمی‌شود، البته قاره اروپا امسال هم مسابقات زیر ۲۳ سال برگزار کرد. اروپایی‌ها احساس نیاز کردند و این خلا برای ایران هم باید برطرف شود.

طلوع کیان گفت: طبق تصمیمی که مسئولان فدراسیون و کمیته فنی گرفتند تلاش کردیم این خلا را با حضور در لیگ ملت‌ها پر کنیم. با همین جوانانِ کم تجربه تا الان عنوان هفتم لیگ ملت‌ها را کسب کردیم. اتفاق بسیار مهمی است، چون هفته به هفته تیم‌ها خودشان را تقویت کردند، اما ایران در هفته سوم تازه بازیکنانی را به جمع خود اضافه کرد که نخستین تجربه حضور در تیم بزرگسالان و لیگ ملت‌ها را پشت‌سر می‌گذارند.

او بیان کرد: نیاز بود که آن‌ها حضور داشته باشند تا ببینند و یاد بگیرند. آن‌ها باید جو سالن لهستان و عملکرد بازیکنان بزرگ دنیا را از نزدیک می‌دیدند. اگر هدف‌مان المپیک بعدی است، تمام این موارد باید تجربه شود. در بهترین زمان یعنی بعد از المپیک تیم ایران در کادر فنی و بازیکنان دستخوش تغییرات شد.

طلوع‌کیان گفت: همه به بازیکنان بزرگ اعتقاد دارند، اما همان بازیکنان بزرگ که به عنوان مثال در تیم ملی صربستان حضور داشتند با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ایران شدند. این اتفاق بسیار خوبی است که جوانان انگیزه و نیروی جوانی دارند و بزرگان هم تجربه دارند.

او ادامه داد: گاهی تجربه پیروز می‌شود و گاهی هم جوانی بر تجربه پیروز می‌شود. از قبل هم می‌دانستیم که شاید ایتالیا میزبانی خیلی خوبی نداشته باشد و این حاصل تجربه کادر فنی بود. تمام موارد را می‌دانستیم و به همین دلیل بهانه نمی‌آوریم و موردی نداریم. می‌دانیم که در ایتالیا شرایط هتل و تغذیه چندان مساعد نیست. 

وی با بیان این‌که تیم ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی لهستان را در خانه خودش شکست داد، عنوان کرد: آن‌ها فهرست نفرات خود را هم اعلام کردند و یک تغییر در ترکیب در مرحله نهایی دارند.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: لوماچ پاسور لهستانی‌ها به این تیم اضافه شده است و شناخت کافی از این بازیکن داریم. در هفته سوم هم سه پشت خط در ترکیب خود داشتند که تیم ایران برای آن‌ها هم برنامه داشت. انشالله بازیکنان خودشان باشند و با انگیزه بالایی که دارند، اتفاق خوبی رقم خواهند زد.

او افزود: چند جلسه این تیم را آنالیز خواهیم کرد، ضمن اینکه بازیکنان هم شناخت خوبی از لهستان دارند. میلاد عبادی‌پور چند سال در لهستان بوده و مربی بدنسازمان هم لهستانی است. خوریانی به دلیل حجم بالای کار نتوانست در تمرین حضور پیدا کند و از علی اکبری آنالیزور خوب کشورمان هم از تهران کمک گرفتیم تا اطلاعات کامل‌تری داشته باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکدامن شمشیربازی مسابقات جهانی شمشیر بازی تیم ملی والیبال هفته سوم لیگ ملت ها تیم ایران طلوع کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903235

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟