Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر کیومرث حیدری روز سه‌شنبه  در جریان بازدید از پادگان "گروه ۲۲ توپخانه شهرضا" افزود: در عرصه نهضت خودکفایی نیروی زمینی ارتش با نیروهای مسلح تشریک مساعی دارند و اکنون ۲۳ رسته ریز و درشت در این نیرو، چرخه دفاعی کشور را تشکیل می دهند.

وی با تاکید بر اهمیت هر یک از این رسته‌ها به مثابه یک زنجیر در عرصه حرکت در لبه فناوری برای دستیابی به خودکفایی گفت: به لطف خداوند در نیروی زمینی این زنجیر محکم و کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نزاجا با اشاره به هدف از این سفر که بازدید از دستاوردهای مبتنی بر فناوری روز است گفت: گروه ۲۲ توپخانه شهرضا  یکی از قدرتمندترین یگانها و از خوشنام ترین توپخانه‌های نیروی زمینی ارتش است.

وی با بیان اینکه در نزاجا تولید پیچیده ترین پهبادها در دستور کار قرار گرفته است گفت: مهمترین عملیات هایی نیروی زمینی در آینده و در صورت نیاز با پهباد است.

وی تولید پهباد در زمینه جنگال  (جنگ الکترونیک)،عملیاتهای دوردست و برون مرزی و همچنین پهبادهای شناسایی ، انهدامی و ماموریتهای رزمی را از تولیدات اخیر و آتی این نیرو عنوان کرد و گفت:در مجموع ثقل جنگهای نوین امروز، بدون سرنشین هاست که نیروی زمینی هم در این زمینه همیشه و همواره پیشتاز بوده است.

امیر حیدری در خصوص تدابیر رفاهی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش نیز گفت: در سفر به هر شهرستانی به شناسایی موقعیت زمینی و مکانی برای احداث خانه‌های سازمانی در قالب مجتمع‌های مسکونی پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: در بحث خانه‌های سازمانی اکنون احداث ۲۳ هزار واحد در دستور کار این نیرو قرار گرفته است که تاکنون بیش از چهار هزار واحد تحویل داده شده است.

به گفته فرمانده نزاجا، باقی واحدها در ۵۱ شهرستان کشور نیز از مرحله شروع تا پیشرفت ۹۰ تا ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با ساخت خانه شخصی و ملکی برای کارکنان به خواست رهبر معظم انقلاب، برای حدود ۲۵ هزار واحد برنامه ریزی شده که باید تا قبل از بازنشست شدن افرادی که فاقد مسکن هستند برای آنها در قالب طرح کوثر اقدام شود.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است .

منبع: الف

کلیدواژه: نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم