Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مصرف برق نسبت به روزها و سال‌های گذشته به‌شدت افزایش یافته و اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است به بیش از ۶۹ هزار مگاوات نیز برسد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، "مصطفی رجبی مشهدی" افزود: مصرف برق امروز در هر ساعت حدود هزار مگاوات از روز سه‌شنبه هفته گذشته که اوج مصرف برق تاریخی کشور رخ داد بیشتر است و اگر این روند ادامه یابد پیش‌بینی می‌کنیم به بیش از ۶۹هزار مگاوات نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: تأمین این میزان تقاضای مصرف برای نیروگاه‌های ما دشوار است و برق موردنیاز مشترکان در این شرایط با زحمت بسیار تأمین می‌شود.   سخنگوی صنعت برق گفت: شاید بتوان به دلیل گرمای شدید هوا، امروز را سخت‌ترین روز صنعت برق دانست و ما باید بتوانیم برق را به همه نقاط ایران  به ویژه نقاط بسیار گرم، مانند ۷ شهر از استان خوزستان که امروز دمای بیش از ۵۰ درجه را تجربه می‌کنند برسانیم.   رجبی مشهدی ادامه داد: از همه هموطنان درخواست می‌کنیم، تا ساعت ۱۸ که ساعت اوج مصرف برق است از استفاده وسایل پرمصرف برقی به‌طور جدی خودداری کنند و راه‌کارهای مدیریت مصرف مثل تنظیم دمای کولرهای گازی روی  ۲۵ درجه، استفاده از دورکند کولرهای آبی و حتی خاموشی یک عدد لامپ اضافه را اجرا کنند.   وی افزود: همچنین اگر ساکن شهرهای سردسیر هستید و امکان خاموشی کولر وجود دارد، با عدم استفاده از کولر به ما در تأمین برق همه مشترکان یاری رسانند تا این روزهای گرم را بدون هیچ‌گونه قطعی برق پشت سر بگذاریم. تماشاخانه ببینید| سخنان متفاوت و شنیدنی شهید مطهری درباره امر به معروف و نهی از منکر ببینید| تلاش خنده‌دار یک بچه خرس برای ترساندن فیلمبردار فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی