Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته بمناسبت عید غدیر دیداری با برخی وزرا و مدیران دولت قبل داشت.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در دولت دوازدهم درباره جزئیات جلسه روز گذشته مدیران دولت یازدهم و دوازدهم و دیدار با حسن روحانی بمناسبت عید غدیر گفت: جلسه روز گذشته یک دیدار عیدانه بود؛ یکی از مسائلی که مطرح شد بحث برجام بود که گفتند در همان دولت قبلی می‌شد آن را احیاء کرد تا به این دولت نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آقای روحانی بر این مسئله خیلی تأکید داشت که همه باید به دولت کمک کنند و هرکس هرکاری می‌تواند انجام دهد که مسائل و مشکلات کشور حل شود، اظهار داشت: ایشان گفتند راهبرد این است که هرکس می‌تواند به یاری دولت بیاید؛ این مصائب و مشکلات امروز اقتصاد ایران مربوط به کل کشور است و اگر کمکی خواسته شود همه مکلف به یاری دولت هستیم.

حق‌شناس یکی دیگر از مباحث مطرح شده را بحث بدهی‌های دولت قبل عنوان کرد و گفت: براساس قانون بودجه، دولت از مجلس مصوبه می‌گیرد که اوراق قرضه بفروشد؛ این مجوز را مجلس‌های مختلف به دولت‌ها می‌دهند و بخشی از آن هم به شهرداری‌ها داده می‌شود و دولت در قالب لایحه بودجه از مجلس درخواست می‌کند. براساس مجوز مجلس ما از اسناد خزانه برای دادن هزینه‌های پیمانکاران و و ساخت سد و جاده و راه آهن استفاده کردیم و دولت فعلی هم در حال پرداخت اقساط است؛ این «پرداخت اقساط دولت قبل» رویه‌ای است که در دولت‌های مختلف بوده و همچنان که ما بدهی دولت قبل از خودمان را پرداخت کردیم، بدهی ما را این دولت پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید : روحانی : باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم تا تاریخ تحریف نشود دیدار عیدانه با حسن روحانی + عکس ها

استاندار گلستان در دولت قبل در پاسخ به این سوال که آیا در این دیدار درباره انتخابات مجلس آینده و انتخابات ۱۴۰۴ صحبتی شد یا خیر، اظهار داشت: هیچ بحثی در این رابطه نشد و من تقریبا کل جلسه را حضور داشتم و تا زمانی که من بودم بحث انتخابات نشد؛ صرفاً چند نکته اقتصادی مطرح شد و به دید و بازدید عیدانه گذشت.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1652900

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی دولت سیزدهم اصلاح طلبان دولت قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!