Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس اداره پست شهرستان پاکدشت گفت: شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های ناشی از این بیماری باعث شد تا مردم به جای ترددهای درون شهری و برون شهری، به استفاده از خدمات پستی روی آورند و این امر موجب شد تا جامعه بیش از گذشته با کارکردها و خدمات پستی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در گذشته مردم فقط از پست برای ارسال نامه و یا برخی از ضروریات استفاده می‌کردند، امروز به واسطه فعالیت‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف و فعالیت فروشگاه‌های مجازی، بسیاری از نیازهای مردم در دسترسی به خدمات و کالاهای مورد نیاز از طریق پست انجام می‌شود و این امر موجب شده تا در دو سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر فعالیت در این حوزه باشیم.

اردستانی تأکید کرد: قطعا کارکنان اداره پست در قطع شدن زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کردند.

وی با اشاره به نیاز روزافزون مردم به خدمات پستی گفت: شهرستان پاکدشت، قطب تولید و صنعت استان تهران محسوب می‌شود و وجود ۴ شهرک صنعتی و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی، نیاز این شهرستان را به توسعه فعالیت و دفاتر خدمات پستی افزایش داده است.

فرماندار پاکدشت گفت: شهرک صنعتی عباس‌آباد پاکدشت یکی از پویاترین و بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور است که با بیش از ۲ هزار قرارداد، بیش از یکهزار و ۵۰۰ کارخانه فعال و ۴۰ هزار کارگر بیمه شده، نقش مهمی در توسعه اقتصاد منطقه ایفا می‌کند، کارخانه‌هایی که با تولیدات فاخر خود نقش مهمی در رونق صادرات غیرنفتی کشور دارند و ارائه برخی از خدمات این منطقه اقتصادی به استقرار نمایندگی قبول مرسوله نیازدارد.

نماینده دولت در شهرستان پاکدشت تصریح کرد: از مسئولان پست استان تهران و شهرستان درخواست می‌شود تا اخذ مجوز راه‌اندازی نمایندکی قبول در شهرک صنعتی عباس‌آباد را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: برخی از مناطق روستایی شهرستان پاکدشت نیز به دلیل جمعیت و فعالیت‌های صورت گرفته، به دفاتر پستی نیاز دارند که در نخستین گام، راه‌اندازی دفتر پستی روستای کریم‌آباد در دستور کار است تا خدمات پستی به این روستا و مناطق  اطراف ارائه شود.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: اخذ تأئیده تخصیص و اصلاح کد پستی، توزیع حداکثری مرسولات پستی و اختصاص پلاک استاندارد به منازل روستایی با همکاری شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاران از مهمترین مسائلی است که انتظار می‌رود این مهم با همکاری اداره پست محقق شود.

رئیس اداره پست شهرستان پاکدشت نیز در این جلسه اظهار داشت: مردم از گذشته به پست اعتماد داشته و بسیاری از مرسولات خود را با استفاده از خدمات این شرکت به مناطق مختلف ایران و جهان ارسال می‌کردند و این افتخاری برای کارکنان پست است که در ایام شیوع ویروس کرونا توانستند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کرده و به نحوی به کادر درمان در مقابله با این بیماری منحوس کمک کنند.

صالحی افزود: افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایت مردم از خدمات پست که حوزه‌های مختلف را شامل می‌شود باعث شده در دو سال گذشته، فعالیت این شرکت با رشد چندین برابری همراه شود از این رو کارکنان اداره پست نیز تلاش دارند تا همگام با نیازهای جامعه، فعالیت خود را گسترش داده و بهترین خدمات را در کمترین زمان به مراجعین ارائه کنند.

وی گفت: با توجه به نیاز منطقه و خواست مسئولان، به زودی مرکز پست روستای کریم آباد با هماهنگی‌های به عمل آمده بار دیگر راه‌اندازی می‌شود تا علاوه بر ساکنین این منطقه، ساکنان روستای آفرین نیز از خدمات پستی برخوردار شوند.

رئیس اداره پست پاکدشت  تصریح کرد: به منظور سهولت در ارسال مرسوله‌ها در مناطق روستایی و با همکاری بخشداران و دهیاران، طرح پلاک کوبی منازل روستایی در دستور کار قرار می‌گیرد.
شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران پاکدشت ویروس کرونا شرکت ملی پست ایران پاکدشت شهرستان پاکدشت ویروس کرونا خدمات پستی اداره پست خدمات پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار